ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله یک فلسطینی با سلاح سرد به شهروندان اسرائیلی

یک جوان فلسطینی در یک اتوبوس با چاقو به مسافران اسرائیلی حمله و چند نفر را زخمی کرد. حماس از این حمله به عنوان «اقدام قهرمانانه» یاد کرده است.

در حالی که مسافران یک اتوبوس داخل شهری تل‌آویو عازم محل کار خود بودند، با چاقو مورد حمله یک جوان فلسطینی قرار گرفتند و چند نفر از آن‌ها زخمی شدند. حماس از این حمله به‌عنوان «اقدام قهرمانانه» یاد کرد.

پلیس اسرائیل این اقدام را تروریستی خواند و فرد مهاجم را به بیمارستان منتقل کرد.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس اسرائیل گفته است این حمله در مرکز شهر تل‌آویو و در اتوبوس خط شماره ۴۰  رخ داد و جوان ۲۳ ساله پس از آن‌که ۱۶ نفر را با چاقو زخمی کرد در حدود ۱۰۰ متر دورتر از محل وقوع حادثه، با شلیک پلیس زخمی و سپس بازداشت شد.

حال دست‌کم ۶ تن از زخمی‌شدگان وخیم گزارش شده و جراحات ۴ نفر نیز سطحی بوده است.

فرد مهاجم توسط پلیس شناسایی شد. او از اهالی طولکرم واقع در کرانه باختری اردن است که تحت اشغال اسرائیل قرار دارد. وی توضیحی برای این اقدام خود نداده اما پلیس اسرائیل آن را اقدامی تروریستی خوانده و فرد مهاجم را به بیمارستان منتقل کرده است.

یک سخنگوی حماس در قطر در نخستین واکنش این گروه، این حمله را «اقدام قهرمانانه» توصیف کرد.

در ماه نوامبر ۲۰۱۴، یک فلسطینی یک سرباز اسرائیلی به نام آلموگ شیلونی را در تل‌آویو با ضربات چاقو کشت.

در پایان ماه دسامبر در بخش قدیمی بیت‌المقدس (اورشلیم) دو مأمور پلیس اسرائیل با ضربات چاقو زخمی شدند.

در ماه‌های اخیر در اسرائیل حملاتی از این‌ گونه افزایش یافته است. یک فلسطینی در ماه دسامبر با اسید به یک خانواده اسرائیلی، از جمله چهار کودک، حمله کرد و خود هدف گلوله یک اسرائیلی قرار گرفت و زخمی شد. پیش از آن نیز، دو بار دو فلسطینی در شرق بیت‌المقدس (اورشلیم) با خودرو خود به سوی مردم راندند و چند نفر را کشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.