ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جمعی از فعالان سابق دانشجویی: با عاملان سوء‌قصد به عبد‌الله مومنی برخورد کنید

۱۱۶ نفر از فعالان سابق دانشجویی، در نامه‌ای سرگشاده به روسای قوه مجریه و قضاییه در ایران، خواستار شناسایی، محاکمه و مجازات عاملان سوقصد به عبد‌الله مومنی شدند.

جمعی از فعالان سابق دانشجویی و اعضای پیشین دفتر تحکیم وحدت، در نامه‌ای سرگشاده به روسای قوه مجریه و قضاییه در ایران، از آنان خواسته‌اند که برای شناسایی، محاکمه و مجازات عاملان سوءقصد به عبد‌الله مومنی، اقدام کنند.

عبدالله مومنی

عبدالله مومنی شب ۲۵ دی‌ماه در مقابل خانه‌اش مورد تهاجم دو موتورسوار قرار گرفت که با قمه به او حمله کردند. او به طور سطحی مجروح شد و مهاجمان گریختند.

مؤمنی، سخنگوی پیشین سازمان ادوار تحکیم وحدت و رییس ستاد شهروند آزاد مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ است که پس از تحمل پنج سال حبس، روز ۲۲ اسفند سال گذشته آزاد شد. او  سی‌ام خرداد سال ۸۸ دستگیر شده بود.

به گزارش سایت کلمه، منتسب به نزدیکان میر‌حسین موسوی، ۱۱۶ نفر از فعالان سابق دانشجویی، از اعضای سابق شوراهای مرکزی انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها و دفتر تحکیم وحدت، در نامه سرگشاده خود خطاب به حسن روحانی، رییس‌جمهور و صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه ایران نوشته‌اند: «نظر به این‌که آقای عبدالله مومنی پس از سپری کردن سال‌هایی مدید از عمر و جوانی خود در پشت میله‌های زندان، چند صباحی بیشتر نیست که دوران محکومیتش به اتمام رسیده و طبعآ مثل هر شهروند دیگر جمهوری اسلامی از حقوق شهروندی، آزادی و امنیت سایر شهروندان برخوردار است، مع‌الاسف مطلع شدیم در زمانی که هنوز اندکی از انبوه مرارت و رنج زندان سالیان، بر جان و دل او و خانواده‌اش التیام نیافته، اخیراً دستانی نابکار با سوء قصدی نافرجام حیات و زندگی این انسان آزاده و شرافتمند را هدف گرفته و با حمله به وسیله آلت قتاله، قصد کشتن او را نموده اند.»

امضاکنندگان این نامه از روسای قوه مجریه و قضاییه خواسته‌اند تا برای شناسایی، محاکمه و مجازات عاملان و آمران (احتمالی) این پروژه تروریستی، «اقدامات قانونی را معمول نموده و افکار عمومی را از نتیجه مطلع سازند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.