ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد کمیته رسانه‌ای تشکیل داد

مهم‌ترین مسئولیت‌های این کمیته رصد اخبار مربوط به احمدی‌نژاد و جریان نزدیک به او، بررسی شرایط کشور و سیاست‌گذاری چگونگی حضور احمدی‌نژاد در رسانه‌هاست. قرار است او یک روزنامه هم منتشر کند.

یک چهره نزدیک به احمدی‌نژاد از برگزاری اولین جلسه رسانه‌ای این جریان، در روز سه‌شنبه، سی‌ام دی ماه خبر داده و هدف از این جلسه را سیاست‌گذاری درباره حضور احمدی‌نژاد در رسانه‌های کشور عنوان کرده است.

محمود احمدی‌نژاد

به گفته این منبع، کمیته‌ رسانه‌ای احمدی‌نژاد در دفتر ولنجک تشکیل شده است. محمدجعفر بهداد، محمد شیخان، مرتضی تمدن، ابوالحسن فقیه و عبدالرضا داوری اعضای این کمیته هستند. قرار است جلسه‌های این کمیته هر هفته روز چهارشنبه برگزار شود.

مهم‌ترین مسئولیت‌های این کمیته رصد اخبار مربوط به احمدی‌نژاد، رصد اخبار جریان نزدیک به احمدی‌نژاد، رصد شرایط کشور و سیاست‌گذاری چگونگی حضور احمدی‌نژاد در رسانه‌های کشور است. رییس شورای سیاستگذاری، عبدالرضا داوری و رییس شورا هم خود احمدی‌نژاد است.

هم‌چنین به دنبال اخباری که در روزهای گذشته درباره انتشار روزنامه احمدی‌نژاد منتشر شده بود، خبرگزاری ایلنا به نقل از منبع نزدیک به احمدی‌نژاد خبر داده که برای انتشار روزنامه‌ نیز برنامه‌هایی وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا روزنامه «مهر عدالت» که نام آن در رسانه‌ها مطرح شده، قرار است به عنوان روزنامه اصلی جریان احمدی‌نژاد فعالیت کند یا خیر، گفته است: «برای انتشار روزنامه برنامه‌ای در دست داریم و اقداماتی نیز انجام شده است. اسم روزنامه مهر عدالت هم مطرح است اما این‌که این روزنامه تا چه اندازه قرار است تریبونی برای حرف‌ها و دیدگاه‌های احمدی‌نژاد باشد، هنوز معلوم نیست.»

در روزهای گذشته برخی از سایت‌های نزدیک به احمدی‌نژاد نوشته بودند که طبق برخی شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها این روزنامه به مدیر مسئولی محمد شیخان، معاون اطلاع‌رسانی احمدی‌نژاد و سردبیری عبدالرضا داوری، منتشر خواهد شد.

گفته شده که این روزنامه در ۳۲ صفحه تمام رنگی و در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، هنری و بین‌الملل از سال ۹۴ منتشر خواهد شد.

سایت‌های محافظه‌کار گزارش کرده بودند که قرار است کادر تحریریه این روزنامه را «نیروهای انقلابی و ارزشی و حامیان گفتمان سوم تیر» تشکیل دهند و «جایی برای حاشیه‌سازان در این روزنامه وجود ندارد.»

این نخستین فعالیت رسانه‌ای رییس جمهور سابق ایران نیست. گفته می‌شود که رسانه‌ها و سایت‌هایی مثل دولت بهار، متین نیوز، میدان ۷۲، هما پرس، آئین، مهر ماندگار، رمز عبور و همچنین مهر مردم (پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی رییس دولت‌های نهم و دهم)، رسانه‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    ۳۵ سال تشکیلات صرفأ از برای نمایشات و بدون حل کردن هیچیک  از مشکلات توسط عناصر شناخته شده سر تا پا لات و پات آغشته به شعار دادن و حرافی و دیگر چرندیات و لاطائلات!