ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استراوس کان به اتهام دلالی سکس دادگاهی شد

دادگاه محاکمه دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول، به اتهام تقاضای رابطه جنسی در ازای پول و دلالی سکس در فرانسه آغاز شد.

دادگاه محاکمه دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول، به اتهام دلالی سکس و تقاضای رابطه جنسی در ازای پول آغاز شد.

دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین المللی پول اتهام دلالی سکس را نپذیرفته است.

روز دوشنبه دوم فوریه، استراوس کان که در ۲۶ ژوئیه سال ۲۰۱۳ به اتهام «جاکشی مکرر» تفهیم اتهام شده بود، مقابل قاضی قرار گرفت. این اتهام‌ها در رابطه با ارتباط جنسی استراوس کان با فاحشه‌ها در هتل کارلتون شهر لیل فرانسه است.

در فرانسه، داشتن رابطه جنسی مبنی بر رضایت طرفین با تن‌فروشان، غیر قانونی نیست و روسپی‌ها مجرم تلقی نمی‌شوند. اما خریدار سکس و کسی که در بده بستان‌های مرتبط با سکس «جاکشی» می‌کند مجرم به شمار می‌رود.

استراوس کان تنها متهم این دادگاه نیست. دومنیک آلدروایرد، «جاکش» فرانسوی و مالک یک سکس کلاب در مرز فرانسه و بلژیک از دیگر متهمانی است که در کنار استراوس کان و ۱۲ نفر از دیگر متهمان این دادگاه در مقابل قاضی حاضر خواهد شد. در میان متهمان این پرونده، تاجران مشهور، مقامات دولتی و افسران پلیس نیز به چشم می‌خورند.

محاکمه در این دادگاه قرار است سه هفته به طول بیانجامد و استراوس کان در روز ۱۰ فوریه در دادگاه شهادت خواهد داد.

آغاز تحقیقات در مورد این پرونده به سال ۲۰۱۱ بر می‌گردد و دادستان‌های این دادگاه به عنوان مدرک، فایل‌های صوتی شنود پلیس را دارند که ارتباط میان آلدروایرد و استراوس کان را نشان می‌دهد.

این دادستان‌ها می‌می‌گویند بازرگانان، اشخاص بانفوذ سیاسی و مقامات دولتی‌ که به دنبال منافع سیاسی یا اقتصادی خود بوده‌اند، محافل سکس‌ گروهی ترتیب داده و استراوس کان را دعوت می‌کردند. آن‌ها پول خدمات فاحشه‌های زن و تراجنسیتی را می‌دادند و استراوس کان ضمن استفاده شخصی از این موقعیت، از قدرت خود هم سوءاستفاده می‌کرده تا منافع میزبانان را تامین کند.

دادستان‌ها می‌گویند مدارکی دارند که حضور استراوس کان در سکس‌های گروهی و رابطه جنسی هم زمان او با چندین فاحشه را ثابت می‌کند.

استراوس کان اذعان کرده که در این مهمانی‌ها به قصد کامجویی شرکت کرده اما تاکید می‌کند که نمی‌دانسته شرکای جنسی او در ازای رابطه، پول گرفته‌اند.

دامنه این سکس‌پارتی‌ها از شمال فرانسه، تا بروکسل، واشنگتن و نیویورک گسترده بوده اما دادگاه تنها با توجه به قوانین فرانسه استراوس کان و دیگر ۱۳ متهم این پرونده را محاکمه می‌کند. به غیر از استراوس کان، تعداد قابل توجهی از مقامات دولتی کشورهای مختلف از جمله دادستان‌ها، وکلا، قضات، مقامات پلیس، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در این سکس‌های گروهی شرکت داشته‌اند. پلیس فرانسه توانسته تنها ۱۴ نفر از این افراد را تحت قوانین فرانسه متهم سازد.

پرونده تجاوز جنسی در نیویورک

استراوس کان در سال ۲۰۱۱ در نیویورک متهم به تجاوز جنسی به یکی از کارگران هتل محل اقامتش شد.

روز ۱۴ مه‌۲۰۱۱، نفیساتو دیالو، خدمتکار  هتل سوفیتل نیویورک به پلیس این شهر گفت که از سوی استراوس کان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. دیالو گفت هنگامی که برای تمیز کردن اتاق استراوس کان به اتاق او رفته بود، مورد حمله قرار گرفت و استراوس کان او را مجبور به سکس دهانی کرد.

در درگیری بین استراوس کان و دیالو، کتف این نظافتچی هتل از جا در رفته بود. پزشکی قانونی پلیس نیویورک، آثار درگیری بر بدن خدمتکار و ترشح انزال بر پیراهن او را تایید کرد. آزمایش دی‌ان‌آ نشان می‌داد که این آب منی متعلق به استراوس کان است.

اما وکلای استراوس کان در دادگاه مربوطه، صداقت و اعتبار دیالو را بر اساس دروغ‌هایی که به پلیس گفته بود، زیر سوال بردند. خدمتکار هتل از مترجم برای پاسخ دادن به پلیس استفاده کرده بود و اختلاف‌هایی بین متون ترجمه شده و صحبت‌های بعدی این خدمتکار وجود داشت.

دادستان نیویورک نتوانست پرونده کیفری را پیش ببرد اما وکلای استراوس کان با پرداخت پول قابل توجهی به نظافتچی هتل، پرونده را مختومه کردند.

در‌‌ همان سال ۲۰۱۱ استراوس کان از سمت ریاست صندوق بین‌المللی پول استعفا داد و پس آن به عنوان مشاور سیاسی اقتصادی کشورهای مختلف فعالیت می‌کند. حقوق سالیانه او در صندوق بین‌المللی پول نزدیک به نیم میلیون دلار بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بعضی از آدمها ، با حماقت خود تمام موقعیتهای خوب را از بین برده و در حقیقت خود را نابود میکنند . این شخص با این اعتبار و وجهه بین المللی اکنون باید ریاست صندوق بین المللی پول را در اختیار داشته باشد ، اما با حماقت خود ، اکنون باید در دادگاه محاکمه و محکوم شود .