ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده عراق در سازمان ملل: داعش اعضای بدن قربانیان را می‌فروشد

محمد حکیم به شورای امنیت گزارش داد برخی از قربانیان داعش جراحی شده‌اند، اعضایی از بدن آن‌ها را خارج کرده‌‌اند و سپس آن‌ها را در گورهای جمعی به خاک سپرده‌اند.

نماینده عراق در سازمان ملل به اعضای شورای امنیت گزارش داد که داعش برای تأمین بخشی از مخارج خود، اعضای بدن قربانیانش را می‌فروشد. رسانه‌های آمریکایی این خبر را به طور گسترده بازتاب داده‌اند.

محمد حکیم، نماینده عراق در سازمان ملل گزارش داد که در جنازه‌های اشخاصی که داعش آن‌ها را به هلاکت رسانده و در گورهای جمعی در عراق به خاک سپرده، آثار جراحی مشاهده می‌شود.

محمد حکیم از شورای امنیت سازمان ملل خواست که رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

حکیم در شورای امنیت گفت: «ما اجسادی را پیدا کرده‌ایم که کلیه یا قلب ندارند. بیایید و این اجساد را ببینید.»

به گفته نماینده عراق در سازمان ملل برخی از قربانیان داعش جراحی شده‌اند، اعضایی از بدن آن‌ها را خارج کرده‌‌اند و سپس آن‌ها را به قتل رسانده و در گورهای جمعی به خاک سپرده‌اند. حکیم به گزارش‌هایی از پزشکی قانونی موصل استناد کرده است.

به گفته حکیم برخی از پزشکان عراقی که از همکاری با داعش سر باز زده‌اند، به قتل رسیده‌اند.

ابتدا قرار بود نماینده عراق درباره وضع کلی کشورش به شورای امنیت گزارش دهد، اما او از این فرصت استفاده کرد و گزارشی از فروش اعضای بدن قربانیان داعش به شورای امنیت ارائه داد.

نیکلای ملادنوف،‌ نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور عراق نیز گزارش داد که داعش به‌تدریج به روش‌های خشونت‌بارتری روی می‌آورد. بر اساس گزارشی که ملادنوف به شورای امنیت ارائه داد، فقط در ژانویه سال جاری دست‌کم ۷۹۰ نفر در عراق جان خود را در درگیری با داعش یا در اثر ترور از دست داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک ایرانی

    ایا میتوان کاری کرد /من در ایران زندگی میکنم ؛افرادی راکه با افکار زمان صدر اسلام زندگی میکنند هر روزه در اطراف خود میبینم >گویی از یک دنیای دیگر هستند >به هیچ عنوان نمیشود با انها ارتباط ذهنی پیدا کرد ؛به مانند کامپیوتری میمانند که در اثر ورود ویروسهای مختلف به ان هیچ یک از برنامه های ان بدرستی کار نمیکند >این ادمها در هر کجای خاورمینانه پیدا میشوند ؛این افراد را متاسفانه نمی توان اصلاح کرد -- ناگذیرباید با انها جنگید.