ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير کشور: در انتخابات ايران پول‌های کثيف هزینه‌ خريد و فروش رأی می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران خبر داده حساب‌هايی که گردش مالی بالا و مشکوکی دارند، مسدود و کنترل می‌شوند. او می‌گويد این پول‌ها «تروريست‌ها» را نیز تأمین می‌کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران می‌گويد گردش مالی «پول‌های کثيف ناشی از قاچاق مواد مخدر» در جمهوری اسلامی سالانه بيش از ۱۰ هزار ميليارد تومان است که در «انتخابات، خريد و فروش رأی و تامين مالی تروريست‌ها» هزینه می‌شود.

رحمان فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم پیش‌تر دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران بوده است

رحمانی فضلی شامگاه شنبه در برنامه زنده تلويزيونی شبکه دوم سيمای جمهوری اسلامی ايران گفت: «شورای عالی مبارزه با پولشويی تصويب کرده است هرگونه حساب بانکی که گردش مالی مشکوک و بالاتر از حجم معينی داشته باشد تحت کنترل قرار گيرد و از گردش پولی فساد آفرين و کثيف قاچاقچيان مواد مخدر مقابله شود .»

به گفته دبیر کل پیشین ستاد مبارزه با مواد مخدر «قاچاقچيان مواد مخدر، حساب‌های مشکوک و گردش مالی زيادی دارند و برای نمونه يک قاچاقچی ۳۵ ساله که پنج کلاس هم سواد نداشت، دو هزار ميليارد تومان گردش مالی داشته و چندين حساب بانکی به نام افراد متوفی باز کرده بود.»

طرح انسداد مرزهای ایران

وزير کشور ايران می‌گويد پول‌های «کثيف» افزون بر انتخابات و تأمين مالی «تروريست‌ها»،«در عرصه های اقتصادی در هر بازاری که ورود می‌کند به شدت تحت تاثير قرار می‌دهد و در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی نيز خسارت‌های سنگينی وارد می‌کند.»

به نظر رحمانی فضلی بحران مواد مخدر باتوجه به آثار و پيامدهای «کثيف و زشت و مخرب» در عرصه‌های اجتماعی، به عنوان مادر بحران‌های اقتصادی، ‌سياسی، اجتماعی و فرهنگی شناخته می‌شود و «جريان کثيفی» را در بازارهای مختلف اقتصادی ايجاد می‌کند.

وزير کشور ايران با اشاره به اينکه اين کشور در مسير ترانزيتی موادمخدر قرار گرفته، خبر داده که تا سال آينده طرح «انسداد» مرزهای جمهوری اسلامی کامل می‌شود.

ايران می‌گويد بودجه تأمين امنيت مرزی را ۱۷ برابر کرده و به‌منظور جلوگيری از قاچاق مواد مخدر برای انسداد مرزها از احداث ديوار بتنی، حفر کانال و کشيدن سيم خاردار استفاده خواهد کرد.

بر اساس آمارهايی که توسط مقامات حکومتی در ستاد مبارزه با مواد مخدر ايران ارائه شده است، يک ميليون و ۳۲۵ هزار نفر در ايران مصرف‌کننده مواد مخدر هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یکی از همین مردم

    این حرفها را زیاد شنیده ایم. اینکه سپاه فاسد و زورگو است را همه میدانند. تو باید بگویی برای مقابله با این وضع چه کرده ای و چه میکنی

  • sina

    خامنه ای همچنین مصرف کالاهای خارجی را تقبیح کرده و آن را موجب خسارت برای تولید کنندگان داخلی دانسته است. این ادعای بیهوده در حالی توسط رهبر دروغ پرداز جمهوری اسلامی مطرح می شود که سپاه پاسداران با ایجاد اسکله های غیر قانونی مبادرت به واردات قاچاق انواع کالا و فروش آن در بازار می کند ،. این حقیقت که نخستین بار در ابتدای دهه هشتاد توسط رئیس وقت مجلس - مهدی کروبی - افشا گردید با تاخیری ده ساله به تاییدرئیس جمهور محبوب رهبر رسید . احمدی نژاد با اعطای لقب " برادران قاچاقچی " به سپاهیان بخشی از رانت خواری سیری ناپذیر مافیای وابسته به رهبر را افشا نمود. موضوع دیگری که میزان صداقت رهبر در اعتراض به مصرف کالاهای خارجی را اشکار می سازد اشباع بازار ایران از کالاهای نامرغوب چینی است که تنها دلیل آن، سیاست های با بخردانه خامنه ای در عرصه بین المللی است که او را محتاج افزایش همه جانبه روابط با باجگیران بین المللی مانند چین کرده است رهبر جمهوری اسلامی در حالی مردم عادی را به پرهیز از مصرف کالاهای خارجی به هدف پا گرفتن اقتصاد مقاومتی تشویق می کند که ماجرای تلاش دلالان رهبر برای خرید هواپیمای دست دوم سلطان برونئی برای سفرهای داخلی خامنه ای و کلاهبرداری یک صد وبیست میلیون دلاری در این معامله قلابی هنوز در کش و قوس است.....سید مجتبی واحدی

  • faryad

    سپاه مافیای قاچاق است و میلیاردها  هزینه انتخابات مهندسی شده میکنند.....