ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایش مستند تجاوز گروهی به دختر دانشجو در هند ممنوع شد

مستند «دختران هند» ساخته لسلی اودوین در بسیاری از کشورهای جهان به مناسبت روز جهانی زن به نمایش درمی‌آید. در هند اکران این فیلم را ممنوع اعلام کرده‌اند.

در هند، پلیس نمایش فیلمی مستند درباره تجاوز جنسی به دختر ۲۳ ساله دانشجو در اتوبوسی در دهلی نو را ممنوع اعلام کرد. در فیلم «دختران هند» ساخته لسلی اودوین، فیلمساز با یکی از چهار تجاوزگری که به مرگ محکوم شده‌اند مصاحبه می‌کند. متجاوز می‌گوید: «اگر به زنی تجاوز شود، تقصیر زن به مراتب بیشتر از مرد است.»

لسلی اودوین، فیلمساز بریتانیایی و مادر دختر تجاوز دیده در نمایی از مستند «دختران هند»

۱۶ سپتامبر ۲۰۱۲ یک دختر ۲۳ ساله دانشجو با دوست‌پسرش به سینما رفت. ساعت هشت شب آن‌ها سوار اتوبوس شدند. شش مرد هم سوار آن اتوبوس بودند. این مردان  دوست‌ پسر دختر جوان را کتک زدند و سپس هر کدام به نوبت به آن دختر تجاوز کردند. دختر دانشجو با یک دیلم نیز به شدت مضروب شد. متجاوزان او و دوست پسرش را سرانجام از اتوبوس در حال حرکت به بیرون پرتاب کردند. دختر جوان، دو هفته بعد به دلیل جراحاتی که متحمل شده بود، در بیمارستانی در سنگاپور درگذشت.

تجاوز گروهی و مرگ این دختر جوان موجی از خشم و اعتراض در سراسر هند را دامن زد. در برخی از موارد معترضان با پلیس این کشور درگیر شدند.

مستند «دختران هند» به مناسبت روز جهانی زن از طریق شبکه‌های تلویزیونی در بسیاری از کشورهای جهان پخش می‌شود. در این فیلم، فیلمساز با موکِش سینگ، راننده اتوبوس و یکی از متجاوزان در زندان دهلی نو مصاحبه کرده است. پلیس به همین دلیل نمایش این فیلم را ممنوع اعلام کرده است.

موکِش سینگ در مستند «دختران هند» می‌گوید: ««یک دختر خوب ساعت ۹ شب نباید بیرون باشد. احتمال تجاوز به دختر نسبت به پسر به مراتب بیشتر است. کارهای خانه مختص به دختر است، نه دیسکو رفتن و تفریحاتی از این دست. دختر باید لباس مناسب بپوشد. تقریباً ۲۰ درصد دختر‌ها خوب هستند.»

او در ادامه می‌‌‌گوید: «مردم باید به این دختر‌ها درس عبرت بدهند. زنان باید بفهمند. او نباید از خودش دفاع می‌کرد. باید ساکت می‌ماند و  می‌گذاشت به او تجاوز کنیم.»

شبکه تلویزیونی «ND TV» اعلام کرده است که لسلی اودوین، فیلمساز بریتانیایی مجوزهای لازم را برای ساخت مستند «دختران هند» تهیه کرده و به همین جهت منع پلیس، قانونی نیست. «ان دی تی وی» قصد دارد با وجود منع نمایش «دختران هند»، این مستند را در روز جهانی زن پخش کند.

خانواده دختر دانشجویی که به او تجاوز شد از ساخت مستند «دختران هند» حمایت کرده‌اند.

پلیس هندوستان می‌گوید به طور میانگین در هر ۱۸ ساعت، یک زن مورد تجاوز جنسی در دهلی‌نو قرار می‌گیرد. میانگین ثبت مزاحمت‌ها و آزارهای جنسی دیگر هر ۱۴ ساعت یک‌ بار عنوان شده است. این‌ ارقام بر اساس شکایات ثبت‌شده ارائه شده‌اند و به گفته کارشناسان، شمار آنها به مراتب از آمارهای رسمی بیشتر است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دانلود - تجاوز جنسی به دختر جوان دانشجو

    […] نمایش مستند تجاوز گروهی به دختر دانشجو در هند ممنوع شد […]

  • سرچی|دانلود فیلم,دانلود اهنگ,داعش,عکس,مدل,استخدام,اخبار - تجاوز جنسی به دختر جوان دانشجو

    […] نمایش مستند تجاوز گروهی به دختر دانشجو در هند ممنوع شد […]

  • تجاوز جنسی به دختر جوان دانشجو

    […] نمایش مستند تجاوز گروهی به دختر دانشجو در هند ممنوع شد […]

  • تجاوز جنسی به دختر جوان دانشجو - دانلود آهنگ جدید | دانلود مدیحه | دانلود فیلم و سریال | دانلود موزیک ویدئو

    […] نمایش مستند تجاوز گروهی به دختر دانشجو در هند ممنوع شد […]