ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله راننده یک خودرو به صف مسافران تراموای اورشلیم

این حادثه در ایستگاه تراموایی اتفاق افتاد که شرق و غرب اورشلیم را به هم مرتبط می‌کند. پنج نفر مجروح شدند که چهار نفر از آنها افسر پلیس بودند.

یک راننده با خودرویش چندین نفر را که در ایستگاه تراموا در اورشلیم به انتظار ایستاده بودند زیر گرفت. پلیس از «عملیات تروریستی» سخن می‌گوید.

پلیس در محل حادثه: پنج مجروح

میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس اورشلیم به خبرگزاری رویترز گفته است راننده خودرو پس از آنکه چند نفر از جمله چهار پلیس زن را زیر گرفت، از خودرو پیاده شد و چاقو کشید، اما مأموران پلیس او را با شلیک چند گلوله به قتل رساندند.

پلیس اورشلیم گمان می‌کند این حادثه یک «عملیات تروریستی» بوده است. خبرگزاری «ینت» گزارش داده است که در این حادثه پنج نفر، از جمله چهار پلیس زن اسرائیلی مجروح شد‌ه‌اند.

این حادثه در امتداد خط تراموایی اتفاق افتاد که غرب و شرق اورشلیم را به هم مرتبط می‌کند.

پاییز سال گذشته، پس از جنگ غزه، در کرانه باختری نیز چندین حادثه مشابه اتفاق افتاد.

اوایل نوامبر سال گذشته یک مرد فلسطینی که در اردوگاه آوارگان جنگی زندگی می‌کرد، با خودرویش چند افسر پلیس اسرائیلی در شرق اورشلیم را زیر گرفت و سپس در یک صد متری محل این حادثه، با خودرویش به صف اسرائیلی‌هایی که منتظر رسیدن تراموا بودند حمله کرد. در این حمله یک پلیس اسرائیلی کشته شد و ۹ نفر هم مجروح شدند.

پلیس اسرائیل پس از این حوادث، برای حفاظت از شهروندان اسرائیلی، در ۲۴ ایستگاه مترو سکوهای سیمانی نصب کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بعضی ابلحان در ایران تحت تاثیر تبلیغات حکومت ننگین قرار گرفته و به اسرائیلی ها میگویند کودک کش . ولی نمیدانند که این عربها چه جنایاتی که نکرده و متاسفانه صدا و سیمای حکومتی هرگز هیچ گزارش یا عکسی از جنایات عربها بر ضد مردم عادی اسرائیل پخش نمیکنند .

  • جواد

    فلسطینی اشغال تروریست مفت خور

  • Behrouz

    تبهکار مسلمان و «فلسطینی» بود ولی اگر چند مسلمان و «فلسطینی» لت و پار شده بودند آه و ناله و فریاد سازمان ملل، اتحادیه اروپا، عفو بین الملل، « فعالان حقوق بشر»، «نویسنگان»، «شعرا»، «روزنامه نگاران»،. .....که گوش جهان را کر میکرد وچه شیونی بر پا میشد.