ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی خواهان شناسايی «اوباش» و «آمران» حمله به مطهری شد

رئیس‌جمهوری ایران می‌گوید، دولت «افراطیون منحرف و منفور» را تحمل نمی‌کند. او این عده را «اوباش و عوامل شرور» خواند. مطهری امام جمعه شیراز را به دخالت در این موضوع «متهم» کرد.

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران از وزرای اطلاعات و کشور خواسته تا «اوباش و عوامل شروری» که در شيراز به علی مطهری، نماينده مجلس حمله کرده‌اند، شناسايی و به دادگاه معرفی شوند. روحانی همچنين خواهان معرفی «آمران» پشت پرده اين حمله شده است.

علی مطهری دوشنبه پس از ورود به فرودگاه شیراز با حمله موتورسوران روبه‌رو شد

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران «ايسنا»، روحانی در اين نامه از علی مطهری به عنوان نماينده‌ای ياد کرده که در «دلسوزی، آزادی بيان و دفاع از منافع و مصالح کشور يکی از نمايندگان نمونه و مورد علاقه و حمايت شديد مردم است.»

رئيس‌جمهوری ايران گفته ماجرای حمله به علی مطهری توسط «اوباش» آن هم در شهر شيراز که «شهر ادب و فرهنگ و تمدن» است، «تکان‌دهنده» و باعث «تاسف‌ شديد‌» است.

مطهری روز دوشنبه ۱۸ اسفند، برای سخنرانی به شيراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه با حمله موتورسوران روبه‌رو شد.

مطهری در اين باره گفته است: «تعداد بسيار زيادی موتورسوار بودند که برای صدمه زدن از آجر گرفته تا گاز فلفل، همه‌چيز داشتند. اگر شانس با ما نبود واقعاً من را می‌کشتند و معلوم بود با کسی شوخی ندارند.»

مخالفان حکومت می‌گويند اين موتورسواران به بسيج و سپاه فجر فارس وابسته بوده‌اند.

به گفته روحانی، اين حمله نشان‌دهنده «برنامه‌ريزی جديد افراطيون منحرف و منفور عليه امنيت، آزادی، اخلاق محمدی و فرهنگ اسلامی است که برای ملت بزرگ ايران و دولت خدمتگزار قابل تحمل نمی‌باشد.»

رئيس‌جمهوری ايران همچنين خواسته تا مسئولان امنيتی که در اين ماجرا «قصور يا تقصير» داشته‌اند تحت تعقيب قرار گيرند.

علی مطهری روز شنبه ۲۳ اسفند، به سخنان آيت‌الله اسدالله ايمانی، امام جمعه شيراز که از حمله‌کنندگان به اين نماينده مجلس به طور ضمنی حمايت کرده‌، واکنش نشان داد. او در نامه‌ای نوشت که امام جمعه شيراز با اين سخنان نشان داد که در ماجرای حمله ۱۸ اسفند «متهم» است و بايد «پاسخگو» باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همه چیز - عوامل حمله به مطهری در شیراز آزاد شدند

    […] […]

  • اتوسا

    اسدالله ایمانی وعلی مطهری هر دو در یک سیستم دیکتاتوری و ایدئولوژیک به پست و رتبه رسیده اند و برای باقی ماندن در پست و رتبه خود را بی نیاز از مردم میدانند. زیرا سیستم این گونه است.!؟ اسدالله ایمانی وعلی مطهری هیچ جدایی و دوگانگی در مورد سیاست های کلی رژیم و پیشامد های سال 88و 89 ندارند وهر دو یک سیاست دنبال می کنند. با این تفاوت که اسدالله ایمانی چماغ به دست میگرید اشکارا دست به تهدید مخالفان میزنند وعلی مطهری در مجلس فرمایشی و گزینش شده که خود بخشی از سیتم دیکتاتوری است با نیرنگ و ترفند از خود و رژیم چهره پیگیر حقوق مردم نشان می دهد. اکنون بازی سیاست علی مطهری را وادار به اشک تمساح ریختن برای سران جنبش سبز مردم ایران کرده هرچند او پست و رتبه خود از مردم نگرفته اما باقی ماندن در پست نمایندگی مجلس یا گرفتن پست های بالاتر را در خوش خدمتی به رژیم ایران و نشان دادن چهره ای پاک و قابل انتقاد از رژیم می داند تا شاید بتواند لرزش پایه های رژیم ا کم تر کنند و رژیم را اتش خشم مردم دور نگهدارد. [او کوشش می کنند ادم کشی سازمان یافته رژیم در خیابان ها و زندان ها و تجاوز به دختران و پسران پنهان کنند و ان دعوای سیاسی نام ببرد و راهپیمایی مردم در 88و 89 را نه برای برچیدن رژیم بلکه ان را اختلاف سیاسی داخلی تعریف کنند شاید شعار مرگ بر اصل ولایت فقی و شعار جمهوری ایرانی را از یاد برده است[ ایا می توان به رژیم ادم کش و به این سیستم دیکتاتوری ایران مشرروعیت بخشید. از خاموشی خود و سایر نمایندگان مجلس فرمایشی که خود بخشی از سیستم دیکتاتوری است در برابر ادم کشی ها و کشتار و شکنجه در خیابان ها و زندان های ایران در سال 88 و 89 چیزی نمی گوید. سخنان او این است که سران پیشامد های سال 88 و89 غیر قانونی در بند و زندان خانگی هستند واژه قانون را برای ادم ربایی رژیم ادم کش تجاوزگر ایران به کار میبرد راستگویان و آدم های اهل اندیشه و باخرد می دانند که مجلس ایران گزینش شده و فرمایشی بوده و بخشی از سیستم دیکتاتوری است . این مجلس تهی از ادم های شایسته و میهن پرست است . چنین سیستمی در میان مردم اگاه ایران پایدار نخواهد ماند. رنگ سرخ خون کشته شدگان 88و 89 با این بازیها و نمایش ها علی مطهری نماینده رژیم ایران پاک نمی شود.

  • nader

    اینها ادعای مبارزه علیه داعش دارند!  شما خود داعش را درس میدهید.

  • hasani

    وکیل علی مطهری که خودروی او توسط افراد ناشناس در شیراز تخریب شد٬ از درخواست استاندار مبنی بر ترک محل سکونتش برای امنیت خود خبر داد. مصطفی‌ ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر که روز گذشته در شیراز به اتومبیل وی حمله شده، گفت: من که از روز جمعه برای پیگیری پرونده به شیراز سفر کردم، دیشب برای زیارت به حرم سیدعلاالدین حسین رفتم که در بازگشت مشاهده کردم خودروی من با آجر تخریب شده و شیشه‌های آن کاملا شکسته شده بود و با یک اسپری روی اتومبیل من نوشته بودند: «اخطار اول».!!

  • هوشنگ

    اتفاقا خوب شد این عرب زده را کتک زده اند پدرش تئوریسین ایده حمایت کورکورانه از فلسطینیان و فدا کردن ایران به پای فلسطین است و خودش هم همین افکار را داره و هم اینکه چند سال پیش پیشنهاد کرده بود دختران دبیرستانی صیغه شوند کسی ازش نپرسید اخه نکبت عرب زده حاضری دخترت صیغه بشه؟

  • هوشنگ

    اتفاقا خوب شد این فلسطینی زده را زده اند پدرش تئوریسین حمایت کورکورانه از فلسطینیان و فدا کردن ایران به پای فلسطین است و البته خودش هم افکار ان پدر بی وطنشو داره و خودش هم پیشنهاد کرده بود دختران دبیرستانی صیغه شوند کسی نبود ازش بپرسه اخه نکبت عرب زده حاضری دخترت صیغه بشه؟ از چرخش روزگار چه مغزهای علیلی در ایران به حکومت رسیده اند که یکیش همین مطهری است

  • hasani

    جناب بنفش مگر شما ریس امنیت کشور نیستی ؟ مگر استاندار مامور تو نیست ؟!

  • farid

    شماره پلاک موتورشان را میدانی برادر!

  • یک کاربر ساده

    از آن اراذل و اوباش باید تشکر کرد که از کسانی که تا دیروز از کشتار و سرکوب غیر خودی ها، حمایت و دفاع میکردند ، امروز آشی را که برای دیگران پخته بودند را مزه میکنند. سپاس از عناصر فشار، افراطیون و سیاهی لشگران حکومتی که همیشه حاضر در سنگر مبارزه با استکبار داخلی‌ و خارجی‌ هستند ؟؟!

  • بهنام

    روباه بنفش باز هم شعار سر داد . شعارهای توخالی که حتی امروزه بچه های دبستانی را هم به خنده وا میدارد . رئیسک جمهوری ننگینی که پر و بالش ریخته و بدون یال و کوپال است . هیچ یک از وعده های توخالیش را نتوانست جامع عمل بپوشاند و خود را مظحکه خاص و عام کرد . خلایق هر چه لایق ، همین مردم بودند که باز هم گول این روباه بنفش را خوردند و به عنوان سیاهی لشکر نظام نقش خود را در صفهای کاذب انتصابات حکومتی بازی کردند و به همه جهان نشان دادند که هنوز در جهل و بی خردی کامل به سر میبرند .

  • مومن

    روحانی: این حمله نشان‌دهنده «برنامه‌ریزی جدید افراطیون منحرف و منفور علیه امنیت، آزادی، اخلاق محمدی و فرهنگ اسلامی است. اخلاق محمدی و فرهنگ اسلامی ؟ گل محمدی شنیده بودیم ولی اخلاقش را نه. فرهنگ اسلامی هم که 36 سال است که قولش را داده اند ، فعلاّ که سبز نشده ، داعشی ها نوبرش را آورده اند و شیپورش را نواخته اند . و بالاخره رئیس‌جمهوری محترم خواسته تا مسئولان امنیتی که در این ماجرا «قصور یا تقصیر» داشته‌اند تحت تعقیب قرار گیرند!!! تا بحال کی خودی ها تنبیه شده اند که این دفعۀ دوم باشد؟ چاقو که دسته خودش را نمی برد.