ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت‌ گسترده شهروندان اهوازی در پایان یک مسابقه فوتبال

به گزارش منابع محلی، در پی درگیری شهروندان اهوازی و نيروی انتظامی در ورزشگاه غدير، ده‌ها تن بازداشت شده‌اند و يک ماشين نيروی انتظامی نيز به آتش کشيده شد.

نيروی انتظامی ايران ده‌ها تن از شهروندان اهوازی را پس از پايان بازی دو تيم فولاد خوزستان و الهلال عربستان دستگير کرد.

به گزارش منابع محلی در پی درگیری شهروندان اهوازی و نيروی انتظامی در ورزشگاه غدير، ده‌ها تن بازداشت شده و يک ماشين نيروی انتظامی نيز به آتش کشيده شد.

فعالان عرب می‌گويند طی روزهای گذشته، در پی خودسوزی يک دستفروش اهوازی به نام يونس عساکره، نارضايتی در برخی نقاط خوزستان افزايش يافته است.

بنابر گزارش هرانا ، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، نيروی انتظامی «ابتدا تعدادی از شرکت کنندگان که دشداشه (نوعی لباس محلی) پوشيده بودند را بازداشت کرد. اين اقدام جمعيت را عصبانی کرد و موجب درگيری‌هايی شد که در پی اين درگيری‌ها دو خودروی نيروی انتظامی نيز به آتش کشيده شد.»

منابع دولتی در ایران تاکنون اشاره‌ای به این درگیری‌ها در جریان این مسابقه فوتبال نکرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    داعش حکومت اسلامی از داعش سوریه بدتر است .

  • hasani

    رهبری فرد ادامه داد: اما ای كاش این رفیق شفیق ما اون روز كه داشت بخاطر طمع كاری یك ملك مشكل دار رو معامله می كرد و یك میلیارد كلاهشو برداشتن قدری حواسشو جمع می كرد تا امروز مجبور نشه برای جبران اون [...] از طریق برادر زن شفیقش چندتا بازیكن درجه سه رو با پول هدایتی بنده خدا به تیم نحیف پرسپولیس قالب كنه و از پورسانت های پشت پردش ضررها شو جبران كنه. آخه كدوم آدم عاقلی بهترین گلر لیگ رو میده تا یه فوروارد درجه سه به نام تادئو رو بیاره كه خیر سرش مشكل گلزنی تیم رو حل كنه مشكل گلزنی كه حل نشد این هم وضع گلر تیمه. وی ادامه داد: به خدا این دنیا ارزش نداره كه بخاطر متاع دنیوی این جوری با اعتبار تیم بزرگ پرسپولیس و احساسات چهل میلیون انسان كه گناهشون عشق صادقانه به تیمشونه بازی كنید. آقای محترم و پیشكسوت فكر كنم پرسپولیس دینشو زیادتر از حقت بهت ادا كرد و زندگیتو از ورشكستگی و زندان نجات داد البته كه جای دیگری دوباره باید چند برابرشو پس بدی حالا كه از بی صاحبی تیم و سادگی و احتمالا صداقت حسین هدایتی بار خودتو بستی خواهشا تا بیشتر از این با آبروی تیم بازی نكردی برو برو برو و به فكر این باش سال دیگه كدوم تیمو بدبخت كنی. رهبری فرد در پایان گفت: آقا من تو یه برهه از این آقا حمایت كردم و از دایی انتقاد الان به صراحت میگم اشتباه كردم و امیدوارم مردم و دایی منو حلال كنن چون فریب ظاهرسازی این آقا رو خوردم دایی هر ایرادی داشت سالم بود و مثل مرد پای حرفش ایستاد و به هر قیمتی خودشو تیمشو نفروخت اما .

  • farid

    شرم بر کسانیکه چمدان چمدان ارز و طلای متعلق به این مردم را از کشور خارج میکنند,

  • شاهین امینی

    الان که حافظان نظام  سریع بر چسب تجزیه طلب ( و بتازگی برچسب داعشی ) به این عزیزان  عرب ایرانی بچسبونن

  • بنيامين

    من تماشاگر اين ديدار بودم. عده اي اصلا براي ديدن بازي نيامده بودند و با لباس عربي به تيم عربستان خيرمقذم گفته و تيم الهلال را تشويق مي كردند و عليه فارس ها و ايران و همچنين شعارهاي تجريه طلبانه مي دادند ! قيافه هاشون هم عين داعشي ها بود و اكثرا از روستاهاي مختلف اطراف آمده بودند.

  • بهنام

    آفرین بر شرف و غیرت جوانان اهواز . درود بر اهوازیهای شجاع و قهرمان .