ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کمک‌خلبان جرمن‌وینگز هواپیما را عمدا به کوه‌های آلپ در فرانسه کوبید

کمک خلبان در کابین تنها بوده و تعمدا شروع به کم کردن ارتفاع کرده، در حالی که خلبان بیرون کابین و پشت در بسته مانده است.

کمک‌خلبان هواپیمای جرمن‌وینگز هواپیما را عمدا به کوه‌های آلپ در فرانسه کوبیده است. مقامات فرانسوی می‌گویند او می‌خواسته هواپیما را نابود کند.

کابین هواپیمای ایرباس جرمن‌وینگز

بریک رابین، دادستان مارسی اعلام کرده که این اطلاعات از جعبه سیاه هواپیما به دست آمده است. او گفته که کمک خلبان در کابین تنها بوده و تعمدا شروع به کم کردن ارتفاع کرده، در حالی که خلبان بیرون کابین و پشت در بسته مانده است.

دادستان رابین اعلام کرده که در داخل کابین سکوت مطلق برقرار بوده و خلبان تلاش می‌کرده به زور وارد کابین شود.

آندریاس لوبیتز

بر مبنای این اطلاعات، کمک خلبان که نامش آندریاس لوبیتز بوده، تا لحظه آخرین برخورد هواپیما زنده بود. صدای نفس کشیدن او تا آخرین لحظه به گوش می‌رسید و کاملا طبیعی بود. کمک خلبان ۲۸ ساله، ۹۳۰ ساعت سابقه پرواز داشته است.

دادستان فرانسوی به خبرنگارارن گفته: «صداهای ضبط شده در جعبه سیاه نشان می‌دهد که خلبان از کمک‌خلبان خواسته تا کنترل هواپیما را به دست بگیرد. همزمان صدای عقب کشیده شدن صندلی شنیده می‌شود و پس از آن در بسته می‌شود.»

دادستان بریک رابین اضافه کرده: «در‌‌ همان زمان کمک‌خلبان، کنترل هواپیما را به دست می‌گیرد. او در حالی که تنها بوده، دکمه سیستم کنترل هواپیما را روی فرود می‌گذارد. این اقدام برای کنترل ارتفاع تنها می‌تواند تعمدی باشد.»

بنا بر اطلاعات به دست آمده، خلبان پس از بازگشت متوجه می‌شود کابین قفل است و باید اسم رمز داده شود اما کمک خلبان این کار را نمی‌کند. قفل کابین خلبان بعد از یازده سپتامبر برای امنیت پروازها ایجاد شد.

ایرباس ۳۲۰ دو روز پیش سه شنبه ۲۴ مارس، از بارسلونا به سمت دوسلدورف می‌رفت که به کوه برخورد. ۱۵۰ نفر بر اثر این سقوط کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احسان

    کمک خلبان به قصد خودکشی این جنایتو کرده...حتما دلایل پشت پرده زیاد دیگه ای وجود داره

  • داریوش

    اگه کمک خلبان سابقه صرع یا نارکولپسی نداشته ،که بعید هم به نظر میاد ،لوفتانزا ،همچین فردی رو استخدام کنیا عمدا اینکار و کرده یا توسط ف د ثالثی مسموم شده بوده

  • میترا

    بر طبق اسناد و مدارک موجود ، شکی وجود ندارد که کمک خلبان (آندریاس لوبیتز) این هواپیما را عمدا نابود کرده.

  • قاضی

    یعنی کمک خلبانه دیوونه بوده؟ آخه انگیزه اش از چنین جنایتی چی بوده؟