ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کمک خلبان هواپیمای جرمن‌وینگز بیماری خود را پنهان کرده بود

پلیس در خانه آندریاس لوبیتز، یک برگه پزشکی مرخصی از کار پیدا کرده که شامل روز حادثه نیز می‌شده است. برخی رسانه‌ها گزارش‌ کرده‌اند که او دچار بیماری افسردگی بوده است.

دادستان آلمان اعلام کرده که  آندریاس لوبیتز، کمک خلبان هواپیمایی که سه روز پیش سقوط کرد، بیماری خود را از کارفرمایش پنهان کرده بود.

پلیس در خانه او یک برگه پزشکی مرخصی از کار پیدا کرده که شامل روز حادثه نیز می‌شده است. پیش‌تر پلیس اعلام کرده بود که سرنخ‌های تازه‌ای درباره انگیزه کمک خلبان برای سقوط عمدی پیدا کرده، اما نگفته بود این سرنخ‌ها دقیقا چه هستند.

دادستان آلمان همچنین اعلام کرده که هیچ نشانه و مدرکی از ارتباط کمک‌خلبان با فعالیت‌های تروریستی به دست نیامده و همچنین هیچ نامه‌ای دال بر خودکشی نیز پیدا نشده است. بنا بر اعلام دادستانی آلمان، هم در خانه شخصی لوبیتز در دوسلدروف و هم در خانه پدر و مادرش در شمال فرانکفورت، مدارکی به دست آمده که حاکی از ابتلای او به بیماری و نیاز به مصرف دارو بوده اما او این بیماری را از کارفرمای خود پنهان کرده است.

هواپیمایی لوفت‌هانزا هنوز درباره این اطلاعات اظهار نظری نکرده است.

همزمان برخی از رسانه‌های آلمان اعلام کرده‌اند که آندریاس لوبیتز دچار بیماری افسردگی بوده و در دورانی که آموزش‌های خلبانی را نیمه‌کاره گذاشته، به همین دلیل تحت درمان بوده است.

روز گذشته اعلام شد که کمک خلبان هواپیمای جرمن‌وینگز هواپیما را عمدا به کوه‌های آلپ در فرانسه کوبیده است. مقام‌های فرانسوی گفتند که او می‌خواسته هواپیما را نابود کند.

بریک رابین، دادستان مارسی، اعلام کرد که این اطلاعات از جعبه سیاه هواپیما به دست آمده است. او گفت که کمک خلبان در کابین تنها بوده و تعمدا شروع به کم کردن ارتفاع کرده بود، در حالی که خلبان بیرون کابین و پشت در بسته مانده بود.

ایرباس ۳۲۰ سه روز پیش، سه شنبه ۲۴ مارس، از بارسلونا به سمت دوسلدورف می‌رفت که به کوه برخورد. ۱۵۰ نفر بر اثر این سقوط کشته شدند.

به دنبال این حادثه و شبهه‌هایی که در مورد عملکرد امنیتی در کابین پیش آمده، اکنون شرکت‌های هواپیمایی به دنبال وضع قوانین ایمنی جدید هستند و از جمله موارد مطرح شده این است که در تمام زمان پرواز، حتما دو نفر در کابین حضور داشته باشند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.