ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رادیو زمانه

در شهرهای کشورمان چه خبر

در شهرهای کشورمان چه خبر است؟ در این شهرها در زندگی هر روزه‌ی اقوام و اقلیت‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد؟ زنانی که نشانی از آن‌ها در رسانه‌ها نیست چه حرف‌هایی دارند؟ محیطی که برای زیستِ ماست به دست چه کسانی و چطور تخریب می‌شود؟ آبی که می‌نوشیم چند سال دیگر تمام می‌شود؟

در رادیو و ب‌سایت زمانه می‌توانید پاسخ‌هایی برای این سوالات پیدا کنید. زمانه هر روز دست به انتشار اخبار، گزارش‌ها، تحلیل‌ها و گفت‌وگوهایی درباره‌ی موضوعات گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظری می‌زند که مخاطب‌شان مردم تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران‌اند؛ شهرهایی که شاید از هم دور و اسم‌شان برای خیلی‌ها ناآشنا باشد، اما زنان و مردان‌شان روحیات و دغدغه‌های نزدیک و مشترکی دارند.

در سال نو و از هر جای کشور، دست‌تان را به دست «زمانه» بدهید و به صدای «زمانه» گوش کنید؛ رادیو زمانه برای هر کسی که به رفع تبعیض فکر می‌کند و برای تمام زنان و اقلیت‌های مذهبی و قومی و جنسی حرف‌های گفتنی دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.