ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جدال لفظی ظریف در مجلس بر سر نقل‌قولی از آیت‌الله خامنه‌ای

وزیر خارجه ایران خطاب به کریمی قدوسی از نمایندگان عضو جبهه پایداری گفته: «شما دروغ می‌گویید، به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و آقا به من تذکر ندادند.»

از مجلس ایران خبر می‌رسد که گفته‌های یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره «تذکر رهبر ایران به محمدجواد ظریف» با انتقاد شدید وزیر خارجه روبرو شده است.

ظریف ظهر یکشنبه ۱۵ فروردین برای ارائه توضیحاتی در مورد بیانیه لوزان به کمیسیون امنیت ملی رفت

دیروز اعلام شده بود که محمدجواد ظریف ظهر یکشنبه ۱۵ فروردین، به دعوت کمیسیون امنیت ملی برای ارائه توضیحاتی در مورد بیانیه لوزان به جلسه این کمیسیون در مجلس می‌رود.

اکنون باشگاه خبرنگاران وابسته به سازمان صدا و سیما به نقل از جواد کوچکی‌نژاد خبر از «درگیری لفظی» بین ظریف و جواد کریمی قدوسی داده است.

بنابر این گزارش پس از آنکه کریمی قدوسی حین انتقاد از عملکرد تیم مذاکره‌کننده ایران به «تذکر رهبر ایران‌ به ظریف» اشاره کرده، وزیر خارجه ایران در واکنش به او گفته: «شما دروغ می‌گویید به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و آقا به من تذکر ندادند.»

جواد کریمی قدوسی که فرمانده سابق بسیج استان خراسان رضوی بوده از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی است. او در حال حاضر عضو جبهه پایداری است؛ جریانی که از سرسخت‌ترین منتقدان دولت حسن‌ روحانی، رئیس‌جمهوری ایران شناخته می‌شود و بسیاری آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را رهبر معنوی آن می‌دانند.

این جلسه در شرایطی برگزار ‌می‌شد که ظرف دو روز گذشته، برخی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی همچون منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس آن، از عملکرد تیم هسته‌ای ایران در لوزان انتقاد کرده‌ بودند. این درحالی است که در خبری دیگر ظریف پیش از حضور در جلسه این کمیسیون مجلس با واکنش‌های مثبت علی لاریجانی رئیس و محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس نیز مواجه شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دهوند

    خامنه ای ظریف را فرستاده جلو و در جریان همه مسائل هست. ظریف هم کسی نیست که بدون دستور او با این تفاهم نامه پردردسر و پرهزینه و پرهیاهو موفقت کرده باشد. اکنون نوبت ظریف است که مانند سعید مرتضوی و سعید امامی و شهرام جزایری و .... و بابک زنجانی و دیگران قربانی شود. اخلاق سیاسی این رهبر برگزیده خدا مثال زدنی است !این همه به این بدبخت حمله می کنند ولی صدا ولی امر مسلمین جهان در نمی آید ! آن همه شعارهای بی معنی و دور از خرد دادن و ادا در آوردن و قیافه گرفتن و توپ و تشر زدن با تکیه بر درامد نجومی نفت خام این مردم گرسنه بود و درامد بنیادها و ... ! ***بر سر امت حزب اله حاضر در صحنه از پاسدار و اطلاعاتی و بسیج که برای این ناجوانمردهای غارتگر و جنایتکار ملت خود را سرکوب می کنند و دست بهر جنایتی علیه مردم خود میزنند.

  • دهوند

    چرا خود ولی امر مسلمین جهان و رهبر برگزیده خدا صدایش در نمی آید ؟

  • ali

    من به عنوان یک مشهدی که متاسفانه این نجاست ما ر نمایندگی می‌کند از آقای ظریف عذر میخواهم

  • Faryad

    اینها همش بازیه! ظریف با همکاری طولانی مدت  با  نیاک - شورای ایرانیان آمریکا  -   و  سحر نوروززاده مشاو ایرانی  اوباما  و عضو نیاک و کری  اعلامیه ای سرهم کردند تا حکومت اسلامی را ازتحریم بیشتر نجات داده و کری و اوباما هم اعلام پیروزی کنند.   حالا کری هم باید جوابگوی این اعلامیه مشکوک تهیه شده به کمک نیاک  به کنگره و مردم امریکا باشد.  تمام امکانات و ساختمانهای  اتمی هم حفظ میشود.  در این یبن میلیاردها دلار پول مردم ایران  بباد رفته و خواهد رفت برای اینکه هوس موشک و بمب دارند تا بخیال خودشان حکومتشان را بیمه کنند!