ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیاده‌روی در تهران

عکاس و مستند‌ساز جوان، «داریوش راد» ما را با خود در تهران همراه کرده است. او در این پیاده روی خود به خیابان کریمخان زند رفته و در خرید و معرفی یک کتاب از نشر چشمه، خوردن شیرینی و نوشیدنی در یکی از قدیمی‌ترین قنادی‌های خیابان ما را با خود همراه کرده است.

عکاس و مستند‌ساز جوان، «داریوش راد» ما را با خود در تهران همراه کرده است. داریوش راد از هنرمندان برگزیده در رشته عکاسی است. او متولد سال ۱۹۸۵ میلادی/ ۱۳۶۴ خورشیدی و ساکن تهران است. او سابقه حضور در چندین نمایشگاه مستقل و گروهای هنری را در کارنامه خود دارد و همچنین جایزه بهترین عکاس «جشنواره عکاسی آبرنگ» در سال ۲۰۰۸/ ۱۳۸۷ را بدست آورده است.
داریوش راد در پیاده‌روی خود به خیابان کریمخان زند رفته و در خرید و معرفی یک کتاب از نشر چشمه، خوردن شیرینی و نوشیدنی در یکی از قدیمی‌ترین قنادی‌های خیابان ما را با خود همراه کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فريده تبريزى

    برنامه بسيار خوبى است ، موفق باشيد

  • فرهاد دفتری

    ابتکار جالبیه، برای شهر خوانی بجز پیاده روی روش دیگری نمی‌‌تواند گویا باشد. اگر فرصتی شد، سری به محله شاپور، گذر وزیردفتر بزنید، ممنون میشم تا به بینم زادگاهم به چه روزی افتاده.

  • farah

    خیابان گرگان (نامجو ) اگر شد گامی زنید ....ممنون میشم