ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک زن در مشهد با پریدن از بالای پل خودکشی کرد

در یک اقدام به خودکشی در ملاعام، زن جوانی خود را از بالای پل استقلال شهر مشهد به پایین پرت کرد.

زن جوانی صبح دوشنبه چهاردهم اردیبهشت خود را از بالای پل استقلال شهر مشهد به پایین پرت کرد.

به گزارش «خبرآنلاین» و بنابر تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، در خیابان آزادی مشهد صبح امروز یک زن جوان خود را از بالای پل استقلال این شهر به وسط خیابان پرت کرد.

به نوشته روزنامه خراسان دختر مذکور  از اتباع افغانستانی است و به دليل شدت صدمات وارده توسط مأموران اورژانس به بيمارستان منتقل شد. به گفته طاهرزاده مدير روابط عمومي اورژانس مشهد، مصدوم به بيمارستان فارابي این شهر انتقال يافت و حال عمومي وي رضايت بخش است. از دلایل و انگیزه این حادثه تاکنون خبر بیشتری منتشر نشده است.

پیشتر نیز روابط عمومی برج میلاد تهران سوم اردیبهشت ماه ۹۴ اعلام کرده بود که یک خانم حدود ۴۸ ساله وارد برج میلاد تهران شده و  خود را به پایین پرتاب کرده است. نخستین‌بار یک دختر دانشجو قبل از تکمیل برج میلاد خود را به پایین پرتاب کرد و پس از آن نیز چند خودکشی در محل این برج انجام شده است.

بنابر گزارش سازمان بهداشت جهانی، خودکشی قربانیان بیشتری نسبت به جنگ‌ها، نزاع‌ها، و فجایع طبیعی می‌گیرد و بیش از نیمی از «یک و نیم میلیون مرگ خشن در هر سال» را به خود اختصاص می‌دهد.
سازمان پزشکی قانونی ایران نیز شمار کسانی که تنها در بهار سال ۱۳۹۳بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست‌ داده‌اند را ۱۹۱ نفر اعلام کرده است. طبق آخرین آمار اعلام شده رسمی توسط این سازمان در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۲ روزانه ۱۱ نفر در ایران خودکشی کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali zolfi

    این قتلهای زنجیری سازمان یافته شبه دولتی است که بسیار زیرکانه وحساب شده برای ایجاد نوعی تشویش در جامعه ایجاد میگردد برای اطلاع بیشتر میتوانید سایت های کنترل فکر mind controlling و جوخه های اذیت و آزار خانگی خیابانی محل کار تحت عنوان gang stalking را باز بینی نمایید.

  • شاهین امینی

    باید تن به ذلت می داد و صبر می کرد تا اصلاحات از لندن اجرا می شد. اینها همه تبلیغات منافقین علیه روحانی و اصلاح طلبان است

  • کلو

    روی مقام معظم رهبری و سرداران گردن کلفت سپاه سفید باد...