ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز فعاليت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد با ۴۷ تن از يارانش

فعالیت‌های انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد اصول‌گرایان سنتی را در ایران نگران کرده است.

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران فعاليت‌های انتخاباتی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس آغاز کرده است. ۴۷ تن از يارانش او را در اين فعاليت‌های انتخاباتی همراهی می‌کنند.

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران

عوض حيدرپور، عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ايران در گفت‌وگو با روزنامه شرق، احمدی‌نژاد را «خطری بالقوه‌» برای سلامت اقتصادی کشور دانسته و از مسئولان خواسته تا جلوی «ضرر و زيان» ناشی از فعاليت‌های سياسی او را بگيرند.

احمدی‌نژاد، دولت خود را «سالم‌ترين و پاک‌دست‌ترين» دولت در ايران می‌ناميد اما افشای پرونده‌های فساد مالی که در دوره او رخ داده بود، اين گفته رئيس جمهور پيشين ايران را به چالش کشيد.

محمدرضا رحيمی، معاون اول احمدی‌نژاد يکی از مقامات دولت او بود که به اتهام‌های مالی محکوم و روانه زندان شد اما پس از مدت کوتاهی به مرخصی آمد و همچنان بيرون از زندان است.

حيدرپور می‌گويد احمدی‌نژاد «مسئول مستقيم و غيرمستقيم» بسياری از تخلف‌ها و سوءمديريت‌ها در دوره خودش بوده است.

اين نماينده مجلس ابراز شگفتی کرده که چرا پرونده‌های متعدد شکايت از احمدی‌نژاد به جريان نمی‌افتد.

عوض حيدرپور بر اين باور است که اگر پرونده‌های احمدی‌نژاد به جريان بيفتند، او و مردان نزديک به او، «به اين سادگی‌ها نمی‌توانند در مورد انتخابات آسوده‌خاطر مانور دهند.»

دهمين دوره انتخابات مجلس ايران هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

قوه قضائيه تاکنون چندين بار احمدی‌نژاد را به دادگاه احضار کرده اما هر بار به دلايل نامعلومی اين دادگاه‌ها برگزار نشده‌اند.

شکايت‌های مجلس از احمدی‌نژاد در رابطه با «عدم تشکيل به موقع وزارت ورزش و جوانان ، تخلف در وزارت نفت، عدم ارائه گزارش عملکرد سال‌های برنامه چهارم و فاصله گرفتن بيشتر از هدف سند چشم‌انداز، تخلف در اجرای قانون بودجه، گسترش حوزه عملکرد دولت، استنکاف از ابلاغ برخی از مصوبات قوانين مجلس و عدم ارسال برخی از مصوبات دولت به رئيس مجلس و شکايت از شيوه ادغام وزارت‌خانه‌ها» بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هرمز

    دوباره سرو کله احمق محله پیدا شد این احمق کسی بود که در راه بازگشت از برزیل سفری به سنگال کرد و در انجا جلسه ای با رئیس جمهور سنگال برای رفع بیکاری جوانان سنگالی برگزار کرد و امروز سنگال اعلام کرد 2100 سرباز برای کمک به عربستان در جنگ یمن میفرستد خوب طبیعیست در بعضی اشخاص حقارت جسم حقارت نفس می اورد و همچین اشخاصی مانند احمقی نژاد در پی جبران برمی ایند و ادعای مدیریت جهان را می کنند در صورتیکه از اداره ایران نسبتا کوچک عاجزند