ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت ائتلافی اسرائیل با اکثریت ضعیف تشکیل شد

بنیامین نتانیاهو توانست دولت ائتلافی خود را با پنج حزب دست راستی تشکیل دهد. این دولت با اکثریت ضعیفی تشکیل شده و از هم‌اکنون زیر فشار است.

سرانجام بنیامین نتانیاهو توانست در مهلت مقرر دولت ائتلافی خود را با پنج حزب دست راستی تشکیل دهد. این دولت با اکثریت ضعیفی تشکیل شده و از هم‌اکنون زیر فشار است.

نخست‌وزیر اسرائیل به حزب «خانه یهود» سه وزارتخانه و دو کرسی در کابینه امنیتی را می‌سپارد.

نتانیاهو در آخرین لحظات موفق شد نظر نفتالی بنت، رهبر حزب راست افراطی «خانه یهود» را جلب کند و این حزب را وارد ائتلاف حاکم کند.

نخست‌وزیر اسرائیل به حزب «خانه یهود» سه وزارتخانه و دو کرسی در کابینه امنیتی را می‌سپارد.

نفتالی بنت شامگاه روز چهارشنبه ۶ ماه مه / ۲۶ ارديبهشت گفت: «باید با تمام قدرت برای موفقیت کشور و دولت به رهبری بنیامین نتانیاهو کار کرد.»

حزب «خانه یهود» از احزاب مخالف تشکیل دولت مستقل فلسطینی است.

پیش از جلب نظر حزب «خانه یهود»، بنیامین نتانیاهو با احزاب «کولانو»، «یو.تی.جی» و «شاس»، به توافق رسیده بود.

بدین ترتیب دولت ائتلافی اسرائیل با پنج حزب تشکیل شد و در پارلمان (کنست) تنها ۶۱ کرسی از ۱۲۰ کرسی را در اختیار دارد. این موضوع موقعیت دولت جدید را متزلزل می‌کند و هر حزب دولت ائتلافی می‌تواند به راحتی برنامه‌های دولت را از مسیر خود خارج کند.

به همین خاطر در اسرائیل پیش از ادای سوگند نخست‌وزیر جدید گمانه‌زنی‌هایی درباره بازسازی دولت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    حزب راست افراطی "خانه یهود" ؟؟؟؟؟ پس باید منتظر کتک زدن زنان بخاطرنشان دادن چند تار مو باشیم. اجباری کردن حجاب؟ دست و انگشت بریدن؟ اعدامهای روزانه؟ اشغال سفارتخانه ها؟ شب و روز در تل آویو و حیفا،..... فریاد مرگ بر و نابود باید گردد؟ خمینی ها و استالین های جهان وطنی باید درک کنند که یک دولت "راستی" اراده وعزم به دفاع از کشور خود دارد و همین قاطعیت ترس در دل دشمنان انداخته و آنان ا از اقدام جدی باز میدارد که خود به امنیت منطقه کمک میکنند. مشکل اینجاست که خمینی ها و استالین ها خواهان مرگ بر و نابود باید گردد هستند و چه خوب که همیشه ترس در دل داشته باشند.