ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ناجا از راه‌اندازی "خانه‌های سرباز" خبر داد

سردار محمد جواد زاده کمند، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به خبرگزاری ایسنا گفته که به زودی در ایران "خانه‌های سرباز" راه اندازی خواهند شد.

سردار محمد جواد زاده کمند، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) خبر داد که به زودی خانه‌های سرباز راه اندازی خواهند شد.

محمد جواد زاده کمند

به گفته او« خانه‌های سرباز محل‌هایی است که در درون مجموعه نیروهای مسلح راه اندازی خواهند شد و سربازان می‌توانند بعد از اتمام ساعات خدمتی خود ، با مراجعه به این خانه‌ها در فضایی با آرامش و دارای تسهیلات رفاهی و امکانات مناسب حاضر شوند.»

او با تأکید بر مهیا کردن شرایط خوشایند برای سربازان گفت: «بیش از سه سال است که در مجموعه نیروی انتظامی این طرح با جدیت در حال پیگیری است و براین اساس برنامه‌ریزی‌هایی برای خوشایندسازی سربازی و نیز توانمندسازی سربازان انجام شده است.»

زاده کمند به خبرنگار ایسنا گفت که این طرح را برای توانمندسازی سربازان در سه سال پیش تدوین کرده‌اند تا بتوانند سربازان را در حوزه های مختلف توانمند سازند. او راه اندازی خانه سرباز را موجب ارتقای روحیه و نشاط سربازان دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.