ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با نماد زوج‌های همجنسگرا در وین

تاکنون بر روی سه چراغ قرمز، زرد و سبز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نماد یک آدمک متدوال بود اما در وین، پایتخت اتریش این نمادها تغییر می‌کنند.

تاکنون بر روی سه چراغ قرمز، زرد و سبز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نماد یک آدمک متدوال بود اما در وین، پایتخت اتریش این نمادها تغییر می‌کنند.

چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جدید در وین برای ترویج رواداری بیشتر

به‌گزارش رویترز، شورای شهر وین تصمیم گرفته است که نماد یک آدمک بر روی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را در برخی نقاط شهر به نماد دو زن یا دو مرد همجنس تبدیل کند که گاهی نشانه یک قلب نیز در آن‌ها نمایان است. بدین ترتیب از این پس بر روی این چراغ‌ها افراد گی، لزبین و حتی علاقمند به جنس مخالف دیده خواهند شد.

حدود ۵۰ چراغ راهنمایی و رانندگی در سطح شهر وین با این علائم جدید عابران و خودروها را در خیابان‌ها هدایت خواهند کرد.

نخستین چراغ‌ها از این نوع از هم‌اکنون در مرکز وین نصب شده‌اند.

چراغ‌های راهنمایی جدید به‌مناسبت رویدادهای مهمی که در روزهای آینده در وین برگزار خواهند شد، از جمله مسابقه آواز یورو ویژن و گردهمایی بزرگ سالانه به نفع افراد مبتلا به ویروس اچ‌آی‌وی، عامل بیماری ایدز، نصب می‌شوند تا ترویج‌گر رواداری بیشتر در این شهر باشند.

امنیت عبور و مرور نیز با توجه بیشتر به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی افزایش خواهد یافت به همین خاطر شهرداری وین می‌خواهد ببیند که آیا با نمادهای جدید بر روی این چراغ‌ها عابران بیشتر آن را رعایت خواهند کرد.

چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با نماد زوج‌های همجنسگرا قرار است تا پایان ماه ژوئن ۲۰۱۵ در خیابان‌های وین باقی بمانند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حامد

    چه ایده ی زیبا و پسندیده ای.