ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیت‌الله خامنه‌ای: خلیج فارس ناامن، برای همه کشورها ناامن خواهد بود

به گفته رهبر ایران ادعای آمریکا درخصوص امنیت منطقه خلیج فارس دروغ است و از آنجا که امنیت این خلیج به کشورهای منطقه ارتباط دارد، آمریکا صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را ندارد.

رهبر ایران با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و عراق در منطقه گفت که اگر خلیج فارس ناامن شود، برای همه کشورهای منطقه ناامن خواهد بود.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران به مناسب یکی از اعیاد مذهبی و در جمع مسئولان حکومتی و سفرای کشورهای خارجی با انتقاد از عربستان گفت: «در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می کردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده های یمنی را به عزا می نشانند.»

رهبر ایران یمن و بحرین و فلسطین را ملت‌های مظلومی خواند که ایران از آنها حمایت می‌کند.

به گفته او ادعای آمریکا درخصوص امنیت منطقه خلیج فارس دروغ است و از آنجا که امنیت این خلیج به کشورهای منطقه ارتباط دارد، آمریکا صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را ندارد.

آیت‌الله خامنه‌ای در این سخنرانی آمریکا را متهم کرد که به دنبال راه انداختن جنگ‌های نیابتی و فروش اسلحه در منطقه خاورمیانه است. علاوه بر این، او برنامه مبارزه با تروریسم آمریکا را «تبلیغات گسترده مبتنی بر دروغ دانست» و اضافه کرد که واشینگتن در ایجاد خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی همچون داعش دست داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    جناب محمد : بهتر است در کلاسهای نهضت سواد آموزی شرکت کنید . آل عبا صحیح است نه آل ابا . ضمنآ خامنه ای چون در ترس همیشگی از دشمن فرضی به سر برده و در پناهگاه است ، طبیعتآ سایه ای هم ندارد که خدا سایه اش را کم کند و انشاالله به زودی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست ، مانند دیکتاتورهای پیشین .

  • محمد

    خدا سایه ی ایت الله خامنه ای را از سر ایران کم نکند و دشمنان ایشان را به حق پنج تن ال ابا نابود کند

  • رضا

    رهبر ایران با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و عراق در منطقه گفت که اگر خلیج فارس ناامن شود، برای همه کشورهای منطقه ناامن خواهد بود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظورتون عربستانه به جاش عراق نوشتین؟

  • بهنام

    نکته طنز آمیزش اینجاست که خودشان خلیج فارس را نا امن کرده اند ، با تصرف یک کشتی و تیر اندازی به سمت یک کشتی دیگر ، آنوقت ولی امر دزدان جهان از آمریکا و عراق انتقاد میکند . پر واضح است به هذیان گوئی و توهم مفرط دچار شده و چرت و پرت میگوید .