ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: دولت مقصران مسابقه فوتبال تبریز را تنبیه خواهد کرد

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران که به تبریز سفر کرده در این شهر درباره مسابقه جنجالی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران اظهارنظر کرد و گفت مقصران این مسابقه فوتبال تنبیه خواهند شد.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران که به تبریز سفر کرده در این شهر درباره مسابقه جنجالی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران اظهارنظر کرد و گفت مقصران این مسابقه فوتبال تنبیه خواهند شد.

شعارهای در دست مردم در هنگام سخنرانی حسن روحانی در ورزشگاه تختی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس حسن روحانی روز چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت در سخنرانی خود در ورزشگاه تختی تبريز گفت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فقط متعلق به آذربايجان نيست بلکه متعلق به کل ايران است.

رئیس‌جمهور ایران برای این تیم که به مقام دومی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی کرد و درباره مسابقه جمعه ۲۵ اردیبهشت‌ماه، روز پایانی لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز گفت: «هيچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ايران و البته مردم قهرمان آذربايجان بازی کند و اگر کسی در اين حادثه مقصر باشد دولت با همه توان برای تنبيه او ايستادگی خواهد کرد.»

در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران سه تیم سپاهان اصفهان، ترکتورسازی تبریز و نفت تهران بخت آن را داشتند که قهرمان این دور شوند. در یکی از حساس‌ترین دیدارها تراکتورسازی و نفت، دو شانس اصلی قهرمانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و با نتیجه سه بر سه مساوی شدند. این در حالی بود که سپاهان در یک دیدار همزمان دیگر با شکست حریف به قهرمانی رسید.

اما پس از سوت پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی مقابل نفت تهران بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دور زمین می‌دویدند و از قهرمانی‌شان ابراز خوشحالی می‌کردند. گفته می‌شود از بلندگوی ورزشگاه خبر مراسمی برای تراکتورسازی اعلام شد. هواداران تراکتورسازی به شدت از این موضوع ابراز خوشحالی می‌کردند و وارد زمین چمن مسابقه شدند. همزمان خطوط تلفن همراه و اینترنت نیز از کار افتاد.

اکنون چرایی اطلاع غلط نیمکت تراکتورسازی از نتیجه بازی سپاهان، آن هم در شرایطی که این تیم تا دقیقه ۷۶ مسابقه سه بر یک جلو بود، محل مناقشه بسیار شده است.

روحانی پیش از این نیز در جلسه هیأت دولت در مورد رویدادهای ورزشگاه تبریز گفته بود: «[دولت] موضوع را مورد رسیدگی دقیق و جدی قرار دهد و در صورت ثبوت تخلف یا تقصیر، برخورد جدی مدیریتی صورت پذیرد.»

در آستانه سفر حسن روحانی به تبریز نیز نمایندگان آذری مجلس ایران از او خواسته بودند تا رخدادهای بازی تراکتورسازی و نفت تهران را پیگیری کند.

در همین حال علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است که دیدار تراکتورسازی و نفت تکرار نخواهد شد.

باشگاه تراکتورسازی نیز در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به داوری این مسابقه اعتراض کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    گزارشهاى رسيده از تبريز حاكى است كه صدها تن از شهروندان آذربایجانی پس از سخنرانى حسن روحانى ، دست به تجمع اعتراضى زدند كه با دخالت ماموران امنیتی و نیروهای گارد ویژه به خشونت کشیده شد و چندین نفر بازداشت شدند.!! بنا به گزارش سايت " اویان نیوز"، روز چهارشنبه 20 مه 20145 پس از سخنرانی حسن روحانی در ورزشگاه تختی تبریز، جمعی از شهروندان آذربایجانی با سر دادن شعارهای اعتراض خود را نسبت به سیاست های اعمال شده در قبال آذربایجان نشان دادند.

  • Faryad

     وزیر ورزش حکومت سه بار در فوتبال کودتا کرد: اول تلاش در برکناری کیروش .  دوم برکناری دایی. سوم قهرمان کردن سپاهان با مربی دولتی اش ......تا برای کیروش شاخ بسازد.....

  • hasani

    دولت امنیتی از شادی مردم اذربایجان وحشت دارند و باهزار دروغ و فریب و خدعه سعی کردند از تبریز برنده ای در نیاید!

  • Tugrol beig

    چرا سعی دارید این اعتراض را صرفا ورزشی نشان دهید چرا از شعارهای زبان مادری و احیای دریاچه ارومیه ننوشتید چرا شعار اصلی .روحانی وعده هایت پس کو.را پوشش ندادید