ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده نيروی زمينی ارتش: نيروهای داعش در نزديکی مرزهای ما هستند

امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروی زمينی ارتش از خطر «نیروهای تروریستی و تکفیری» در نزدیکی مرزهای ایران سخن گفت و خواهان تقویت نيروهای زمينی ارتش و سپاه پاسداران شد.

امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروی زمينی ارتش از خطر «نیروهای تروریستی و تکفیری» در نزدیکی مرزهای ایران سخن گفت و خواهان تقویت نيروهای زمينی ارتش و سپاه پاسداران شد.

امير احمدرضا پوردستان از مجلس خواست نگاه «ويژه‌تری» به نیروی زمینی ارتش داشته باشد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، امير احمدرضا پوردستان روز یکشنبه ۳ خردادماه در سخنانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مجلس ایران گفت: «نيروهای تروريستی و تکفيری در نزديکی مرزهای ما هستند.»

فرمانده نيروی زمينی ارتش افزود: «در سال گذشته همين موقع بود که ستاد کل نيروهای مسلح به ما ابلاغ کرد که تروريست‌ها در جلولا و سعديه هستند و گام بعدی آن‌ها خانقين بود که می‌خواستند به کشور ما بيايند.»

پوردستان گفت: «اين گروهک‌های داعش در استان‌های مرزی ما فضاسازی کرده بودند و زاغه مهمات و نيرو پيش‌بينی و آماده کرده بودند تا در زمان ورودشان با ترور، انفجار، آشوب کنند که توسط سربازان گمنام کشورمان خنثی شد.»

خردادماه سال گذشته گزارش‌هایی مبنی بر نزدیکی شبه‌نظامیان داعش تا ۵۰ کیلومتری مرز سومار و پشت دیوارهای مرزی ایران منتشر شده بود و حتی گفته می‌شد با تصرف شهرهای جلولا و سعدیه توسط داعش، گروهی از اهالی مقدادیه، سعدیه و جلولا، به سمت مرز خانقین – خسروی در استان کرمانشاه حرکت کرده‌اند.

در پی آن نیروهای نظامی ایران در مرزهای غربی مستقر شدند که در پاییز سال گذشته اعلام شد نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی شبه‌نظامیان شیعه و کُرد دو شهر جلولا و سعدیه را بازپس گرفته‌اند.

ایرج مسجدی، مشاور عالی قاسم سلیمانی، فرمانده قدس سپاه پاسداران ایران، بهمن‌ماه سال گذشته گفت که یکی از اهداف «دولت اسلامی» (داعش) «رسیدن به تهران» بوده اما سپاه قدس و ارتش عراق آن‌ها را «زمین‌گیر» کردند.

فرمانده نيروی زمينی ارتش نیز روز یکشنبه در مجلس گفت: «ما در کمتر از سه روز پنج تيپ رزمی را برای مقابله با آن‌ها سازمان‌دهی کرديم و نيروهای پياده و بالگرد شناسايی ما تا ۴۰ کيلومتر به داخل خاک عراق رفتند و توپخانه‌هايمان را ثبت تير کرديم.»

پوردستان با بیان این‌که «امروز جای پای داعش را در افغانستان و پاکستان می‌بينيم و آن‌ها خودشان را آماده می‌کنند»، افزود: «لذا نيروهای زمينی ارتش و سپاه بايد تقويت شوند تا بتوانيم تانک بخريم، سامانه‌هايمان را متحول‌سازی کنيم و بالگردهايمان اورهال شوند. امروز نبرد، نبرد نيروهای زمينی است.»

او از مجلس خواست به‌رغم این‌که در بودجه امسال «نگاه خوبی» به نيروی زمينی داشته اما اين نگاه «ويژه‌تر» شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هوشنگ

    به این سردار ارتش باید گفت نگران چی هستی ؟ خداوند دعای شما و اخوند های شما را اجابت کرده و وقتی از 83 کشور به داعش می پیوندند یعنی اینکه خداوند دعای شما را در مراسم برائت از مشرکین در مکه را اجابت کرده وقتی دعا می کردید (یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا)یعنی( مسلمانان متحد شوید) باید فکر اینجا را می کردی و جالبه در یکی از این مراسم در مرداد 1366 چهارصد زائر ایرانی را به کشتن دادند و باعث تجاوز عربها به زنان ایرانی شدند بی هویت تر و بی مرام تر و بی شعور تر از این حکومت اخوندی در طول تاریخ وجود ندارد .چفیه فلسطینی بر گردن می اویزند و ایران را فدای فلسطین می کنند و فلسطینیان در جواب ارادت اخوندا به فلسطین در جبهه صدام علیه ایران جنگیدند و خون اهدائی ایرانیان به مجروحان فلسطینی را به خاطر شیعه بودن ایرانیان به توالت ریختند و برای صدام و ابو مصعب الزرقاوی برای هر کدام سه روز عزای عمومی گرفتند

  • ممد

    دعا کنید اگر هم اتفاقی افتاد و خواست قدرت از دست این اخوندها جابه جا شود.در داخل این اتفاق بیفتد . قشنگ نیست که عده ای چشم طمع به این کشور بدوزند

  • hasani

    هاشمی رفسنجانی از عملیات خیبر که در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۶۲ و با شرکت ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی ایران انجام شد، به عنوان یکی از نقاط عطف جنگ یاد می‌کند. در این عملیات نیروهای ایرانی به دلیل نبود پشتیبانی هوایی، در رویارویی با نیروی زرهی ارتش عراق شکست سختی خوردند!! به گفته هاشمی رفسنجانی در عملیات فاو ، شلمچه و حتی حلبچه هم که پس از خیبر اتفاق افتاد، ایران در پی یک پیروزی پایدار بود ! که بتواند سر میز مذاکره به خواسته‌های خود برسد!!!!، اما موفق نشد فقط همین یک پیروزی را نیز به دست آورد!! به گفته هاشمی رفسنجانی عملیاتی مانند «فتح»، «کربلا»، «والفجر ۹» و «نصر» هم به نتیجه مطلوب نرسید !! و فقط توجه شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ایران و عراق را برانگیخت و زمینه‌های پذیرش قطعنامه را فراهم کرد.( زهر خوردن پس از یک میلیون کشته و زخمی و صدها میلیارد خسارت مالی !)

  • حمید

    انشالله که پیروزی حق بر باطل در داخل مرزهای ایران هر چه زودتر تحقق پذیرد و حکوت ظلم و ستم جمهوری آخوندی به «داغش» اعمال خود در جهنمی که خود به دست خود بنا نموده داغ و گداخته شده و از صفحه روزگار محو شود.  آمین.

  • حمید

    فقط به خاطر داشته باشیم که استبداد ولایت مطلقه فقیه برای بقای خویش جنگی را که میتوانست با پیروزی ایران و ایجاد ثبات در منطقه بعد از کمتر از یک سال پایان دهد برای بقای خویش ۸ سال طول داد و در اخر مجبور به نوشیدن جام زهر شد و تا امروز برای بقای خویش از ایجاد هیچ بحرانی‌ کوتاهی نکرده! و نخواهد کرد! شاد باشید. حمید

  • بهنام

    متاسفانه با اقدامات بیجای حکومت ننگین جمهوری اسلامیک و دامن زدن به فرقه گرائی و سرکوب اهل تسنن در عراق ، نیروهای داعش حتمآ به صورت انتحاری دست به عملیات در داخل خاک ایران خواهند زد .

  • nader

    شما خود پیشگام در اموزش و اعزام تروریست به منطقه هستید....