ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دومین جشنواره‌ کارآفرینی« پُل» در برلین برگزار می‌شود

انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی بنا دارد «دومین جشنواره‌ کارآفرینی پُل» را در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد / ۴ تا ۶ ژوئن در برلین برگزار کند..

انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی بنا دارد «دومین جشنواره‌ کارآفرینی پُل» را در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد / ۴ تا ۶ ژوئن در برلین برگزار کند.

در رسانه‌های مختلف داخل و خارج از ایران، این کنفرانس با عنوان بزرگترین گردهمایی ایرانیان برون‌مرزی و کارآفرینان و صاحبان حرفه طی بیش از ۳۰ سال گذشته معرفی شده است.

به گزارش فایننشال تایمز، روزنامه مطرح بریتانیایی در حوزه اقتصاد، هدف از این گردهمایی بررسی فرصت‌های اقتصادی فزاینده‌ای است که در صورت امضای توافقنامه نهایی اتمی بین ایران و گروه ۱+۵ در بخش فن‌آوری ایران به‌وجود خواهد آمد.

به نوشته این روزنامه انتظار می‌رود بیش از ۲۰۰۰ نفر از سرمایه‌گذاران غیرایرانی و ایرانی مقیم اروپا و آمریکا در این کنفرانس شرکت کنند و با کارآفرینان ایرانی داخل کشور ملاقات کنند.

تارنمای انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی در معرفی این کنفرانس نوشته است که «این جشنواره سعی دارد با ارزش نهادن به خلاقیت و نوآوری، صاحبان ایده و کسب و کارهای نو را شناسایی کرده و پلی برای معرفی آن‌ها به اکوسیستم کارآفرینی فعال دنیا باشد.»

به‌گفته منابع آگاه، از برخی افراد همکار در این پروژه در داخل ایران بازجویی‌هایی به عمل آمده است. یکی از برگزارکنندگان گفته است مقام‎‌های دولت حسن روحانی این اطمینان را داده‌اند که هیچ مشکلی برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس پیش نخواهد آمد و گویا در نهایت نیروهای امنیتی نیز متقاعد شده‌اند که این کنفرانس یک تهدید امنیتی برای ایران نیست.

همچنین خبرگزاری فارس نیز پیشتر در مطلبی انتقادی درباره این کنفرانس نوشته است که گروهی تحت پوشش کنفرانسی با نام Bridge 2015 بنا دارند زمینه سفر بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان عرصه علم و فن‌آوری و کارآفرینی ایران را با هزینه جمهوری اسلامی به کشور آلمان فراهم کنند و اعضای جدید را با تشکیلات حامی منافع آمریکا در ایران همسو کند.

رویداد پُل (IBRIDGES) سال گذشته در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد و گروهی از مشهورترین صاحبان کسب و کارهای نو و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و مدیران ارشد شرکت‌ها از کشورهای ایران، آلمان، کانادا و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر پرداختند.

انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی (I-AIM) سازمانی غیرانتفاعی‌ست كه در كانادا با هدف ایجاد شبكه‌ای از مدیران و محققان مدیریت ایرانی‌تبار در داخل و خارج از كشور برای توسعه آموزش مدیریت در ایران و خاورمیانه تأسیس شده است.

بر اساس آمار غیررسمی جمعیتی بیش از سه میلیون ایرانی در خارج از كشور زندگی می‌كنند كه حدود ۴۰ درصد آن‌ها در اروپا ، ۳۰ درصد در آمریكای شمالی و مابقی در دیگر نقاط جهان زندگی می‌كنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.