ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیر جدید زمانه: رینکه فان سانتن

خانم رینکه فان سانتن (Rieneke Van Santen) از آغاژ ژوئن ۲۰۱۵ مدیر بنیاد "زمانه" است.

رینکه فان سانتن

خانم رینکه فان سانتن (Rieneke Van Santen) از آغاز ژوئن  ۲۰۱۵ (۱۱خرداد ۱۳۹۴) مدیر بنیاد "زمانه" است. این مسئولیت در چهار ساله اخیر بر عهده آقای آرین دِ وولف بوده است. پس از استعفای ایشان، هیئت نظارت زمانه، خانم فان سانتن را به این سمت برگزید. اعضای هیئت نظارت زمانه به صورت افتخاری کار می‌کنند. ریاست هیئت بر عهده آقای دکتر بیژن مشاور است.

وظیفه مدیریت در بنیاد زمانه نمایندگی قانونی این بنیاد و سرپرستی سازمان آن به لحاظ مالی و پرسنلی است. تعیین‌کننده محتوای پروژه‌های بنیاد، سردبیر زمانه است. سردبیر در تعیین محتوا در چارچوب خط مشی عمومی زمانه استقلال دارد.

آشنایی بیشتر با رینکه فان سانتن

رینکه فان سانتن در زمینه توسعه و مدیریت ارتباطات تحصیل کرده و دارای تجربه بین المللی است. او پیش از پیوستن به تیم زمانه در سال ۲۰۱۰ در سازمان‌های کمک‌رسانی برای توسعه در جنوب آفریقا و در کاریبیک فعالیت می‌کرده است.

یک حوزه فعالیت و پژوهش او مدیریت همرسانش میان‌فرهنگی است. رینکه فان سانتن در کنار حضور در زمانه به تدریس دانشگاهی در این زمینه اشتغال دارد.

خانم فان سانتن در زمانه عهده‌دار مسئولیت‌های گوناگون بوده و در طراحی و مدیریت پروژه‌های مختلف آن شرکت داشته است. آخرین سمت وی معاونت مدیر زمانه بوده است.

نامه مدیر جدید زمانه به مخاطبان این رسانه

سلام به دوستان عزیز رادیو زمانه،
خوشحالم که مدیریت رادیو زمانه را به عهده گرفته‌ام و این افتخار بزرگی است که می‌توانم چند کلمه با شما، مخاطبان این رسانه صحبت کنم.
در پنج سال گذشته که همکار زمانه بوده‌ام، بسیار در مورد ایران، مردمش، ایرانیان خارج از کشور یا در تبعید و دیگر فارسی‌زبانان منطقه آموخته‌ام. غنای فرهنگی، پایداری مردمی و الهام‌بخش بودن جامعه ایران، همواره مرا شگفت‌زده کرده است.
افتخار می‌کنم که بخشی از رسانه‌ای هستم که افزون بر خبررسانی روزانه، پیوسته تلاش کرده کمک کند تا فضایی ایجاد شود که در آن صداهای همه شما و به ویژه صداها از حاشیه‌ها شنیده شود.
می‌دانیم که کارهای زیادی باید انجام شود. آزادی رسانه‌ها برای کارکرد درست هر جامعه مدرنی، ضروری است؛ آزادی برای اینکه بتوانیم خود را بیان کنیم، مشارکت کنیم، گفت‌وگو کنیم، برای هم سخنان نغز و طنز بفرستیم، فیلم و گزارش از محیط زندگی‌مان در فضای آنلاین آپلود کنیم. آن هم بی آنکه سانسور شویم یا به این خاطر مجازات شویم. برخورداری از این امکانات، حق همگان است. این چیزی است که دموکراسی را شکل می‌دهد.
دوره تاریخی جالب و هیجان‌انگیزی مقابل روی ماست. بر زمینه تحولات جهانی، منطقه‌ای و ملی که در حال حاضر در جریان است، داستان‌های بسیاری برای گفتن باقی خواهند ماند.
کاری کنید که داستان‌های تک‌تک شما فراموش نشوند؛ بیان آنها به عقیده من مکمل ضروری هر بحث جهانی است.
رسانه‌ای چون زمانه در همراهی با مخاطبان خود است که می‌تواند مطمئن باشد به سوی جامعه‌ای آگاه تر، شفاف‌تر و آزادمنش‌تر که پذیرای همه گوناگونی‌ها باشد، حرکت می‌کند. رادیو زمانه به دنبال شنیدن، دیدن و خواندن داستان‌ها و گزارش‌های شماست تا آنها را با جهان به اشتراک بگذارد.
شبکه گسترده رسانه‌ای زمانه − سردبیر، محمدرضا نیکفر، و جمع دبیران، روزنامه‌نگاران، شهروندان خبرنگار و مربیان  در بخش آموزش − همچنان تولیدات مستقل خود را بدون سانسور در زمینه اخبار روز و تحلیل‌ها در حوزه سیاست، اقتصاد، زنان، اقلیت‌های قومی و مذهبی، حقوق بشر، دگرباشان جنسی، محیط زیست، دانش، تکنولوژی، آزادی دیجیتال، فرهنگ و هنر و اندیشه به شما ارائه خواهد داد. همچنین طیف گسترده ای از میزگردها، گفت‌وگوها، برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین به مانند گذشته، ارائه خواهد شد.
لطفاً به ما بپیوندید و افکار و تجربه‌های خود را در «تریبون زمانه»، سایت شهروندی رادیو زمانه، با همگان به اشتراک بگذارید. همچنین به پروژه‌های آموزشی ما در «آکادمی زمانه» سر بزنید. فراموش نکنید که اَپ رادیو زمانه برای تلفن‌های همراه را هم می‌توانید از فروشگاه گوگل دانلود کنید.
در پایان از همه شما برای حمایت‌های ارزشمند‌تان و کمک‌های چشمگیرتان به رادیو زمانه در طول سال‌های گذشته، تشکر می‌کنم.
ارادتمند شما،
رینکه فان سانتن

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mohammad

    موفق و منصور باشید

  • عزیز

    امیدوارم رادیو زمانه روز به روز بهتر شود

  • Ali

    ساکن هلند و از خوانندگان ثابت مطالب متنوع از جمله اخبار راذیو زمانه. با آرزوی موفقیت برای خانم فان سانتن

  • فریدا آفاری

    نامه ی خانم رینکه فان سانتن نشاندهنده ی خرد و دانش ایشان و همچنین تعهد ایشان به همبستگی بین المللی است. از ایشان و آقای نیکفر و کلیه دست اندرکاران زمانه بسیار متشکرم.

  • یک کاربر ساده

    امید است که خانمی به این زیبایی، افکار و عملکرد زیباتری در بسط آزاداندیشی و روشنگری برای ما ایرانیان جهان سومی و در حال توسعه, داشته باشد ! آمین