ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپ بلاتر از ریاست فدراسیون جهانی فوتبال استعفا داد

ژوزف سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تنها چند روز پس از آن‌که برای پنجمین بار به رياست فيفا انتخاب شد، استعفا داد.

ژوزف سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تنها چند روز پس از آن‌که برای پنجمین بار به رياست فيفا انتخاب شد، استعفا داد.

ژوزف سپ بلاتر

رئیس ۷۹ ساله فیفا در یک نشست خبری کوتاه ضمن اعلام استعفای خود گفت فکر نمی‌کند که دیگر به وی اعتمادی وجود داشته باشد.

در روزهای اخیر چندین نفر از مسئولان اصلی فیفا به اتهام فساد مالی و پول‌شویی دستگیر شدند. از روز گذشته نیز نام جروم والکه، دست راست بلاتر به میان آمد و رسانه‌ها نوشتند که او ۱۰ ميليون دلار به رئيس اتحاديه فوتبال آمريکای مرکزی و کارائيب رشوه داده‌ است اما او این اتهام را رد کرد.

سپ بلاتر در نشست خبری خود گفت فکر می‌کند که فیفا به یک تغییر اساسی نیاز دارد و به همین دلیل استعفا داده است. او خواهان برگزاری جلسه فوق‌العاده فدراسیون جهانی فوتبال برای انتخاب رئیس جدید آن شد و اعلام کرد که تا آن زمان به‌عنوان رئیس فعالیت خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • amir

    اینها  هم مثل نمایندگان مجلس  ایران از همه  پول گرفته اند!

  • مومن

    خدا پدرت را بیامرزد. از اول این کار را میکردی.