ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت خارجه ايران بيانيه ۲۲۰ نماينده پارلمان اروپا را «خبرسازی منافقين» ناميد

وزارت خارجه ايران آن‌چه به‌عنوان بيانيه ۲۲۰ نمانيده پارلمان اروپا منتشر شده و در آن درخواست بازرسی از همه مراکز نظامی مطرح شده را «خبرسازی منافين» توصيف کرد.

وزارت خارجه ايران آن‌چه به‌عنوان بيانيه ۲۲۰ نمانيده پارلمان اروپا منتشر شده و در آن درخواست بازرسی از همه مراکز نظامی مطرح شده را «خبرسازی منافين» توصيف کرد.

نمایندگان پارلمان اروپا از «افزایش سرکوب» در آستانه انتخابات ایران انتقاد کردند

جمهوری اسلامی ايران از سازمان مجاهدين خلق که از گروه‌های مخالف حکومت ايران است به‌عنوان «منافقين» نام می‌برد.

در هفته‌های اخیر بحث بر سر بازرسی‌های سرزده غرب از مراکز نظامی ایران به مناقشه‌ای تازه در این کشور تبدیل شده است. رهبر جمهوری اسلامی و مقام‌های نظامی می‌گویند با این بازرسی‌ها مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، وزارت خارجه ايران می‌گويد که پارلمان اروپا هيچ‌گونه بيانيه و اعلام موضع رسمی و غيررسمی نداشته است.

به‌گفته وزارت خارجه ايران، اين بيانيه صرفاً در سايت ژرارد دپره، يکی از نمايندگان پارلمان اروپا منتشر شده و او ادعا کرده که بيانيه را ۲۲۰ نماينده پارلمان اروپا امضا کرده‌اند.

وزارت خارجه ايران از ژرارد دپره به‌عنوان «لابی اصلی» سازمان مجاهدين خلق در پارلمان اروپا نام برده است.

اين بيانيه‌ علاوه بر سايت ژرار دپره در سايت سازمان مجاهدين خلق ايران نيز منتشر شده، وضعيت حقوق بشر در ايران مورد انتقاد قرار گرفته و اعلام شده که مراکز نظامی ايران بايد مورد بازرسی‌های سرزده قرار گيرند.

در همين حال مخالفان دولت ايران که منتقد مذاکرات هسته‌ای نيز هستند، اين بيانيه را منتشر کرده‌اند. از جمله خبرگزاری تسنيم که وابسته به سپاه پاسداران است اين بيانيه را منتشر کرده و آن را «هم‌صدايی پارلمان اروپا با گروهک تروريستی منافقين» توصيف کرده است.

خبرگزاری تسنيم و ساير خبرگزاری‌ها و سايت‌های وابسته به سپاه و بسيج در ايران منتقد روند مذاکرات هسته‌ای هستند.

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران سال گذشته بدون اشاره به نام سپاه پاسداران گفت نهاد نظامی که اسلحه، اطلاعات و رسانه داشته باشد، درگير فساد می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.