ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تفريح ايرانی‌ها در سالروز درگذشت رهبر جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی هر سال تلاش می‌کند تا نشان دهد که در سالروز درگذشت آيت‌الله خمينی، ايرانی‌ها سوگواری می‌کنند اما شواهد نشان‌ می‌دهند که اغلب مردم از این تعطيلات برای تفريح و سفر استفاده می‌کنند.

حکومت جمهوری اسلامی هر ساله تلاش می‌کند تا نشان دهد که در سالروز درگذشت آيت‌الله خمينی، رهبر انقلاب ایران، ايرانی‌ها سوگواری می‌کنند اما شواهد نشان‌دهنده اين است که اغلب مردم از فرصت تعطيلات سالروز درگذشت آيت‌الله خمينی برای تفريح و سفر استفاده می‌کنند.

مردم از فرصت تعطيلات سالروز درگذشت آيت‌الله خمينی برای تفريح و سفر استفاده می‌کنند.

از جمله امسال که از امروز چهارشنبه ۱۳ خرداد تا پايان هفته در ايران تعطيل است و مردم به جای سوگواری راه سفر به شمال را انتخاب کرده‌اند و به همين دليل جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی ايران دارای ترافيک سنگين گزارش شده‌اند.

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور پليس ايران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنيم از ترافيک سنگين در جاده‌های چالوس، فيروزکوه و همچنين آزادراه تهران کرج و کرج به قزوين خبر داده است.

به گفته رحمانی، ترافيک در محور هراز محدوده آبعلی تا امام‌زاده هاشم، پلور، تونل تکاور ۲ و سه راهی لاسم و نيز محور کرج چالوس محدوده‌های پل زنگوله، سياه بيشه و هفت برادران سنگين گزارش شده است.

ترافيک سنگين جاده‌های منتهی به شمال کشور حتی باعث شده که مجيد انصاری، معاون پارلمانی رئيس‌جمهور ايران سفرش را به مازندران لغو کند.

او گفته که به دليل «ترفيک شديد جاده» نمی‌تواند در زمان تعيين‌شده خود را به مراسمی از پيش مشخص شده، برساند.

آيت‌الله خمينی در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ درگذشت.

مقامات جمهوری اسلامی هر سال در اين روز مراسمی را در آرامگاه او برگزار می‌کنند. امسال بازسازی آرامگاه رهبر انقلاب ایران نیز بحث‌هایی را درباره «تجمل‌گرایی» در میان نیروهای حکومتی و شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همون یه نفر

    خانوم یا آقای صبح بخیر ایران اولا سلام دوما اگه منظورتون حرفای من بود بله تا حدودی از روی تعصب بود از تعصبای بی جا و دور از منطق خوشم نمیاد و همیشه ازش فرار می کنم ولی امام انقدر تو ذهن و فکر و دل و باورا و اعتقاداتم ریشه داره که وقتی فرصت توضیح ندارم گاهی تا حدودی وارد تعصب می شم و اینو انکار نمی کنم اگرم که با من نبودید و منظورتون متن یا سایر دیدگاهاس باهاتون موافقم به هر حال موفق باشید یاعلی

  • صبح بخير ايران

    حرفاتون از روي تعصب نبود احيانا؟؟؟

  • همون یه نفر

    عجببببببب!!!!!!! گاهی خیلی خندم می گیره البته بیشتر به حال ..... حالش حالا بماند همه از خاکیم و به خاک می رویم و لی اما عده ای عقده هاشونو به گور می برن خدا یه جا بهشون گفته کسایی که هم این دنیا و هم اون دنیاشونو تباه می کنن خسران بار ترین افرادند

  • Majid

    بهرام: لطفأ تصحیح فرمایید. شیعه و رژیم اسلامی هر دواختراعات  بشر هستند و ارتباطی با اسلام و مسلمان ندارند. با تشکر.   

  • Bahram

    مسلمانان شیعه بت پرستند.مقبره‌های امامانشان و خود محمد که ادعا می‌کرد علیه بت پرستیست، خود به یک بت تبدیل شد.رژیم اسلامی همان طور که امام عاج را از عراق به چاه چمکران منتقل کردند،با این امام زاده جدیدی که با صد‌ها میلیون دلار از جیب مردم زده و دکانی دیگر در کنار مشهد ، ‌قم و ...قرار دادند.

  • Vektor

    حالا انگار تمام ایران تهرانه! بقیه چی؟

  • روزبه

    یکی از القاب خمینی بت شکن بود. ولی حال خودش تبدیل به بت شده برای بعضیها واقعا آدم از این بازیهای روزگار خنده اش میگیره. شاهان ایران. زمانی که زنده بودندبرای خود کاخ میساختند. ملاها. هم حال و هم بعد از مرگشان .

  • Majid

    برگشت بسوی خالق خود صحیح است و نه درگذشت. خمینی چه رهبر بود چه رهزن و چه گنبد طلایی بر فراز قبرش بنا کنند و چه نکنند و چه کل جمعیت روی زمین برایش سوگوار شوند و یا پایکوبی کنند ذره ای تفاوت نمیکند. که از خاک خلق شد و به خاک رفت و خود و فقط و فقط خود سوگوار خواهد بود از مشاهده دفتر سیاه اعمال خود در پیشگاه خدای حسابرس و شاهد دیروز و امروز و فردا. حال بگذاریم آخوند و ملا هر چه میخواهد بگوید که نیست جز تکرار و ملال آور.