ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: قلم پای بازرسان مراکز نظامی ایران را می‌شکنیم

احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در سخنانی درباره طرح بازدید سرزده از مراکز نظامی ایران گفت: «مراکز نظامی ناموس ایران است؛ اگر به این مراکز وارد شوند قدم‌هایشان را می‌شکنیم.»

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان در سخنانی با اشاره به آن‌چه طرح بازدید سرزده از مراکز نظامی ایران از سوی کشورهای گروه ۵+۱ نامید، گفت: «مراکز نظامی ناموس ایران است؛ اگر به این مراکز وارد شوند قدم‌هایشان را می‌شکنیم.»

احمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد خاتمی که در کاشان سخنرانی می‌کرد ضمن بیان این مطلب گفت ساخت سلاح هسته‌ای هیچ سازگاری با فقه اسلام ندارد. به گفته خاتمی جمهوری اسلامی به دنبال بمب اتمی نیست. این عضو مجلس خبرگان اما اسرائیل را به دارا بودن ۴۰۰ کلاهک و بمب هسته‌ای متهم کرد و عضو نبودن این کشور در پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای را زیر سئوال برد.

بیشتر بخوانید: خامنه‌ای: با وقاحت ما را تهدید نظامی می‌کنند

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) نیز نوشته است احمد خاتمی با اشاره به اظهارات برخی سران اسرائیل و تهدید ایران به حمله نظامی گفت: «این احمق‌ها نمی‌دانند که اگر این رفتار از آنان سربزند، باید آینده این رژیم جعلی را با تلی از خاک تل‌آویو و حیفا بنویسند و دیگر اثری از آنان بر روی زمین باقی نخواهد ماند.»

احمد خاتمی «انتقام گرفتن از ملت ایران» را هدف دیگر به گفته او دشمن در بحث انرژی هسته‌ای عنوان کرد و گفت: «دشمن به دنبال انتقام ۳۶ سال گذشته است چون این ملت دست یغماگری آن‌ها را قطع کرده است.»

خاتمی در سخنانش آمریکا و هم‌پیمانانش را دشمنان ملت ایران معرفی کرد که به دنبال براندازی نظام دینی در ایران هستند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جم

    وای وای وای بر تو خاتمی لاشخور. بخدا مردم جنوب کرمان تورو نمیشناختنت و فکر میکردن برادر محمدخاتمی رئیس جمهور سابق هستی و با تمام وجود بهت رای دادن و تو خودتو کشیدی بالا و الان ادای آدما رو در میاری، تو چی هستی؟ تو کی هستی؟ تو مث بقیه آخوندا هیچی نیستی، ما مردم ایران از تو و امثال تو متنفریم به همون خدا قسم حرف همه همینه. من و امثال من بخاطر یه مشت آشغال آخوند هیچ لذتی تو زندگیشون نبردیم و تنها لذتمون اینه که یه روز ببینیم شماها دارین مث سگ میمیرین. بخدا تنها امیدم تو زندگی اینه که بتونم چندتا آخوند کله گنده که کشور و مردم و اعتبارم رو نابود کردن زجرکش کنم. زجرکش

  • hasani

     مش قاسم شکسپیر : بازرسی پذیرفته شد... یا پذیرفته نشد .....؟! مساله اینست !؟

  • ضیا

    این آشغالها با این افکار عقب افتاده خودشون منطقه ما را به گند کشیدند. بالاخره این وضعیت روزی وارد ایران خواهد شد و دیگر ایرانی‌ وجود نخواهد داشت. اینها دارند مردم ما را از داعش میترسونند تا اینکه حکومت کنند.

  • ali

    این احمق چکاره است؟ قیافه هش هم مثل خود شیطانه! به او چه مربوطه؟ سید علی مثل سگ داره التماس میکنه وعملا میگه گه خوردذن ببخشید تحریم ها خکومت مرا متزلزل کرده التماس میکنه!

  • Majid

    این نوع صحبت از جانب یک مسلمان مومن به خدا هرگز صورت نمیگیرد. اما از سوی ابلیس و رفقایش چرا که نه.

  • بهنام

    یادم می آید که در انتخابات 88 محسن رضائی آمد در تلویزیون و گفت ( انتخابات ناموس من است ) ولی بعد و به فاصله کمی گفته هایش را عوض کرد و گفت ( من سرباز نظام هستم ) و از آن به بعد معروف شد به ( محسن بی ناموس ) حالا این آخوندک وراج هم دوباره همین گفته های هذیانی را بلغور میکند ، غافل از اینکه ولی امر دزدان جهان فبلآ جام زهر را سر کشیده و این بازیها و ادا اطوارها برای خالی نبودن عریضه است و شاید روزی هم برسد که حضرات حتی به رسمیت شناختن اسرائیل را هم گردن نهند و با هزار و یک توجیه من در آوردی مانند ( نرمش قهرمانانه ) البته از نوع تزویر مزورانه اسلامیش ، هواداران جاهل و تهی مغز خود را اقتاع نمایند .