ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال تغییر محل مذاکرات هسته‌ای ایران در پی ردیابی بدافزار جاسوسی «دوکو-۲»

در ادامه واکنش‌های به ردیابی بدافزار جاسوسی‌ای منتسب به اسرائيل است در سه هتل اروپايی محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای، خبرگزاری‌های داخلی از احتمال تغییر محل مذاکرات خبر می‌دهند.

در پی رديايی يک بدافزار جاسوسی‌ در محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای ايران و گروه ۱+۵ در وين، اکنون شماری از خبرگزاری‌های داخلی از احتمال تغيير محل مذاکرات خبر داده‌اند.

خبرگزاری صدا و سيمای ايران به نقل از يک مقام آگاه در مذاکرات هسته‌ای، نوشت: «با توجه به اهميت و حساسيت روزافزون مذاکرات و نزديک شدن به زمان ضرب الاجل تعيين شده، مذاکره کنندگان تغيير محل مذاکرات از وين اتريش به شهر يا حتی کشوری ديگر را پيگيری می‌کنند.»

اين خبر در شماری از خبرگزاری‌های ايران از جمله فارس، تسنيم و خبرگزاری کار ايران(ايلنا) بازتاب يافته است. انتشار این گزارش در شرایطی صورت می‌گیرد که  با توجه به زمان کوتاهی که به ضرب‌الاجل پایان مذاکرات مانده، گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین از سر گرفته شده است.

بنابر اين گزارش، ايران پيشتر در نامه‌هايی جداگانه به وزارت خارجه اتريش و سوئيس از اين کشورها خواسته بود که تدابير امنيتی بيشتری را در نظر بگيرند.

بدافزار جاسوسی‌ای که گفته می‌شود سازنده آن اسرائيل است در سه هتل لوکس اروپايی که محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای ايران و گروه ۱+۵ بوده‌اند، رديابی شده است.

پژوهشگران شرکت امنيت سايبری کاسپرسکی، ويروسی را شناسايی کرده‌اند که ساختار آن شبيه بدافزار «دوکو»ست که طراحی آن منتسب به اسرائيل است. آنها اين بدافزار جديد را «دوکو-۲» نام‌گذاری کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.