ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش بحران در شرق اوکراین

درگیری به مناطق مسکونی کشیده شده است. یک عضو ناظر سازمان همکاری و امنیت اروپا (OSZE) هشدار داد موقعیت «بطور آشکار رو به وخامت» است.

گروه ناظران بحران اوکراین هشدار دادند که شرایط آتش‌بس در شرق اوکراین از سوی هر دو طرف درگیر نادیده گرفته می‌شود و درگیری بین طرفین رو به افزایش است.

به گفته این منابع درگیری به مناطق مسکونی کشیده شده است. یک عضو ناظر سازمان همکاری و امنیت اروپا (OSZE) هشدار داد موقعیت «بطور آشکار رو به وخامت» است.

خبرگزاری آلمان به نقل از سازمان امنیت و همکاری اروپا گزارش داد که گروه‌های درگیر در شرق اوکراین در مناطق زیادی در حال نبرد با یکدیگر هستند. آلکساندر هوگ، نایب رئیس ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSZE) در اوکراین گفت مناطقی که بدلیل درگیری در آتش می‌سوزند رو به افزایش است و درگیری بین استقلال طلبان طرفدار روسیه و نیروهای ارتش اوکراین در مناطق مسکونی که شهروندان عادی آنجا زندگی می کنند رو به فزونی است.

به گفته هاگ، طرفین درگیر مناطق زیادی را مین‌گذاری کرده‌اند و معاهده مینسک که در ماه فوریه سال جاری به توافق طرفین رسید را نادیده می‌گیرند. دو طرف به جای آنکه از تعداد توپ‌هایشان کم کنند، توپ‌های سنگین بیشتری را به مناطق درگیری می‌آورند.

براساس آمار سازمان ملل، از آوريل سال ۲۰۱۴ تاکنون بيش از ۶۴۰۰ نفر در مناطق دونسک و لوهانسک کشته شده‌اند. در حال حاضر سازمان امنيت و همکاری اروپا حدود ۳۷۰ ناظر غير مسلح در مناطق بحرانی شرق اوکراين مستقر کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.