ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسنودن: روسيه به اطلاعات من دسترسی ندارد

منابع نزديک به نخست وزير، وزير کشور و همچننين بعضی منابع نيروهای امنيتی انگليس می‌گویند روسيه و چين به اطلاعات نيروهای امنيتی انگليس و آمريکا دست يافته‌اند.

روزنامه ساندی‌تايمز چاپ انگليس در يک گزارش اختصاصی که شنبه شب ۱۳ ژوئن/۲۴ خرداد منتشر شد، به نقل از منابع نزديک به نخست وزير، وزير کشور و همچنين بعضی منابع نيروهای امنيتی انگليس خبر داد که روسيه و چين به اطلاعات نيروهای امنيتی انگليس و آمريکا دست يافته‌اند.

ادوارد اسنودن اين ادعا را تکذيب کرد و توضيح داد که روسيه هيچگونه دسترسی به اطلاعاتی که او در اختيار دارد ندارد.

ادوارد اسنودن یک متخصص امور رایانه‌ای است که پیش از این برای آژانس امنیت ملی آمریکا کار می‌کرد و اسنادی محرمانه را که نمایانگر دامنه فعالیت‌های جاسوسی آژانس امنیت ملی بود منتشر کرد. او اکنون در روسیه به‌سر می‌برد.

به گفته اين روزنامه اينها اطلاعاتی هستند که ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان آژانس امنيت ملی آمريکا در اختيار دارد.

در خبر اين روزنامه انگليسی آمده است که روسيه کد ورود به يک ميليون سند سری که در اختيار اسنودن است را به دست آورده است.

در اين گزارش آمده است که هکرهای چينی نيز به بعضی از مدارک سری دست يافته‌اند و بدين ترتيب می‌توانند طرح‌ها و جاسوس‌های آمريکايی و و انگليسی را دنبال کنند.

گلن گرين والد، روزنامه نگار مورد اعتماد اسنودن که نخستين‌بار خبر مربوط به جاسوسی آمريکا عليه شهروندان و افراد سرشناس دنيا را منتشر کرد، اين گزارش ساندی‌تايمز را رد کرد و گفت کار اين روزنامه غيرحرفه‌ای و همراه با اطلاعات غلط است.

يک منبع نزديک به دولت انگليس به کانال بی بی سی گفته جاسوسان جابه جا شده يا و روشها تغيير کرده‌اند، زيرا روسيه و چين به مدارک دسترسی پيدا کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرداد

    از این یارو اسنودن متنفرم . در صادق بودن ایشون همین بس که پناه برده به روسیه که خودش آخر بی اخلاقی در دنیای سیاست هست . به زودی زود تمام اطلاعات این پسره رو هم تخلیه می کنند و خودش رو هم پرت می کنند به زباله دونی تاریخ . مشابه این پسر هم که فکر می کنند در این دنیا می شود قهرمان بازی در آورد کم نیست . ایشون یک کاریکاتور مدرن از قهرمان است ، داعشی ها کاریکاتور قهرمان متعلق به عصر حجر !