ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کبری خادمی، هنرمند جنجالی افغان در پاریس

راه‌پیمایی کبری خادمی در خیابان‌های پاریس

کبری خادمی از ماه فوریه، زمانی که با زره طراحی‌کرده خود در خیابان‌های کابل راه افتاد و موفق شد توجه رسانه‌های بین‌المللی را به موضوع خشونت خیابانی جلب کند، با عنوان «دختر زره‌پوش کابل» و «دختر جسور کابل» شهرت یافته است. اما بعد از این، کبری مورد تهدید افرادی قرار گرفت که معتقد بودند او با اعتراض خود آبروی مردم خود را خدشه‌دار کرده است.

کبری خادمی بعد از مدتی زندگی زیرزمینی مجبور شد تصمیمی بگیرد که مدتی از کابل دور باشد و نمایش‌های بعدی خود را نه در کابل و کاراچی و بومبی بلکه این بار در پاریس برگزار کند. او سه نمایش در پاریس برگزار کرد. این هنرمند جوان حالا در کشور پرتغال به سر می‌برد و در حال آماده شدن برای نمایش‌های بعدی خود است.

با کبری خادمی گفت‌وگوی تلفنی انجام داده‌ایم و از انگیزه‌هایش برای انجام کارهای اخیرش در پاریس پرسیده‌ایم. این گفت‌وگو را می‌توانید در فایل صوتی زیر بشنوید:

گالری عکس از سه نمایش اخیر کبری خادمی در پاریس:

ویدیوی طرح راه‌پیمایی کبری خادمی در خیابان‌های پاریس در حالی که تمام محتوای جامه‌دان خود را روی سر خود حمل می‌کنند:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری زنان ـ شماره 102

    […] کبری خادمی، هنرمند جنجالی افغان در پاریس رادیو زمانه ۲۵ جون ۲۰۱۵ کبری خادمی از ماه فوریه، زمانی که با زره طراحی‌کرده خود در خیابان‌های کابل راه افتاد و موفق شد توجه رسانه‌های بین‌المللی را به موضوع خشونت خیابانی جلب کند، با عنوان «دختر زره‌پوش کابل» و «دختر جسور کابل» شهرت یافته است. اما بعد از این، کبری مورد تهدید افرادی قرار گرفت که معتقد بودند او با اعتراض خود آبروی مردم خود را خدشه‌دار کرده است. […]

  • شیرازه

    لطفا نام و نشانی این گالری ها در پاریس را ذکر کنید متشکرم