ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشدید حملات هوايی ائتلاف به رهبری آمریکا به داعش در عراق و سوريه

شش حمله از ۱۶ حمله هوايی جنگنده‌های ائتلاف در عراق، در نزديکی شهر موصل بود. اين حملات مشخصاٌ واحدهای تاکتيکی، تأسيسات نظامی، تانک‌ها و تسليحات سنگين داعش را هدف قرار داد.

ارتش آمريکا در بيانيه‌ای که شنبه ۲۰ ژوئن/۳۰ خرداد منتشر کرد، از حملات متعدد خود به مواضع گروه دولت اسلامی(داعش) در عراق و سوريه خبر داد.

بنابر این بيانيه، نيروهای ائتلاف به رهبری آمريکا جمعه ۱۹ ژوئن در ۱۶ حمله هوايی در عراق و شش حمله در سوريه مواضع داعش را هدف قرار داده‌اند.

در يکی از این حملات که در نزديکی شهر «آل‌قائم» در استان انبار عراق انجام شد، یک ايست بازرسی و يک انبار مهمات داعش مورد حمله قرار گرفت.

سرهنگ وين ماراتو، رئيس روابط عمومی نيروی ضربت مشترک ائتلاف، در بيانيه‌ای گفت: «هدف ما از حملات مکرر به ايست‌های بازرسی، محدود کردن تحرک و حمل و نقل نيروهای داعش و کمک به مردم اين مناطق برای خارج شدن از قلمروی داعش است».

شش حمله از ۱۶ حمله هوايی جنگنده‌های ائتلاف در عراق، در نزديکی شهر موصل بود. اين حملات مشخصاٌ واحدهای تاکتيکی، تأسيسات نظامی، تانک‌ها و تسليحات سنگين داعش را هدف قرار داد. به نظر می‌رسد حملات هوايی متعدد اخير در اطراف موصل به قصد زمينه‌سازی برای آزادسازی اين شهر انجام می‌شود‌.

ساير حملات در عراق به مواضع داعش در پالايشگاه بيجی، شهر فلوجه، رمادی، مخمور، سنجار و تلعفر صورت گرفت.

حملات نيروهای ائتلاف در سوريه نيز در شهرهای مهم واستراتژيک حسکه، تل ابيض و رقه برای کمک به پيشروی نيروهای کرد عليه داعش انجام شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.