ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تفکیک جنسیتی در صدا و سیما تکذیب شد

علی‌اکبر خدابخش، مدیر روابط عمومی رادیو ابلاغ بخش‌نامه تفکیک جنسیتی و اجرای آن در شبکه‌های رادیویی را به شدت تکذیب کرد.

علی‌اکبر خدابخش، مدیر روابط عمومی رادیو ابلاغ بخش‌نامه تفکیک جنسیتی و اجرای آن در شبکه‌های رادیویی را به شدت تکذیب کرد.

علی اکبر خدابخش: تفکیک جنسیتی در صدا و سیما صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ايلنا)، علی‌اکبر خدابخش امروز سه‌شنبه، ۲۳ تير در مورد طرح تفکیک جنسیتی در صدا و سیما گفت: « مگر صدا و سيما مدرسه است که در آن تفکيک جنسيتی شود.»

خدابخش افزود: «برخی از خبرگزاری‌ها و سايت‌ها بدون اين‌که تائيديه و يا تکذيبيه اين خبر را جويا شوند، آن را منتشر کردند. نمی‌دانم چه هدفی از انتشار آن داشته‌اند.»

او با اشاره به اين‌که تفکيک جنسيتی در بسياری از نهادها و سازمان‌ها معنا ندارد و توليد برنامه در رسانه با حضور زن و مرد صورت می‌گيرد گفت: «اگر اندکی با برنامه‌سازی در صدا و سيما آشنا باشيد متوجه خواهيد شد که طرح موضوع تفکيک جنسيتی در صدا و سيما نشدنی است.»

ايلنا در روز یکشنبه ۳۱ خردادماه نوشت نرگس آبروانی، معاونت صدای سازمان صدا و سيمای ايران به‌تازگی بخش‌نامه‌ای صادر کرده که بر پایه آن زنان و مردان همکار در اين سازمان تفکيک جنسيتی خواهند شد.

بنابر اين تغييرات، زنان تمام اتاق‌هايی که مسئوليت مديريت آن‌ها با مردان است را ترک می‌کنند. بر اساس اين بخش‌نامه مسئولان شبکه‌های مختلف راديو از جمله راديو ورزش، اقتصاد و جوان اجرای اين پروژه را آغاز کرده‌اند.

مدير روابط عمومی راديو اين امر را تأييد کرد که در بعضی از برنامه‌های صدا و سيما در تعطيلات و مناسبت‌ها بيشتر از حضور مردان استفاده می‌شود.

او در اين رابطه افزود: «طبيعتاَ برنامه‌هايی وجود دارند که خانم‌ها نمی‌توانند تا ديروقت در سازمان حضور يابند و با توجه به محدوديت‌ها و ديگر مسئوليت‌های خانم‌ها ملاحظاتی درباره آن‌ها رعايت می‌شود که اين موضوع  تنها محدود به سازمان صدا و سيما نيست.»

به گفته خدابخش بارزترين مصداق رد وجود بخش‌نامه‌ای در خصوص تفکيک جنسيتی ترکيب بخش‌های مختلف معاونت صدا، دفتر معاون صدا و نيز روابط عمومی اين معاونت است که در آن هيچ‌گونه تفکيک جنسيتی ديده نمی‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.