ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گشایش یک مرکز جدید آزادی مطبوعات و رسانه‌ها در اروپا

یک مرکز جدید به‌منظور دفاع از آزادی مطبوعات و رسانه‌ها در اروپا روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن / ۳ تیر در شهر لایپزیگ آلمان گشایش یافت.

یک مرکز جدید به‌منظور دفاع از آزادی مطبوعات و رسانه‌ها در اروپا روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن / ۳ تیر در شهر لایپزیگ آلمان گشایش یافت.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، هنریک کاوف‌هولتس، مدیر این نهاد مدنی گفت فعالیت این مرکز، جمع‌آوری اسناد درباره نقض آزادی مطبوعات و آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در سطح اروپا و اطلاع‌رسانی آن در سطح عمومی و سیاسی است.

هنریک کاوف‌هولتس روزنامه‌نگار دانمارکی‌ است و در روزنامه «پولیتیکن» این کشور کار می‌کند. او پیشینه مدیریت شبکه «اسکوپ» Scoop  را دارد که در زمینه روزنامه‌نگاری در شرق اروپا، خاورمیانه، آسیای مرکزی و غرب آفریقا پژوهش می‌کند.

به‌گفته کاوف‌هولتس مرکز جدید آزادی مطبوعات و رسانه‌ها در اروپا باید به‌عنوان یک «چراغ راهنما» و همچنین مرکز هماهنگی برای دستیابی به استانداردهای روزنامه‌نگاری برابر در اروپا عمل کند.

هانس اورلیش یورگِس، روزنامه‌نگار آلمانی و نایب‌رئیس این مرکز نیز گفت: «ما همچنین می‌خواهیم درباره موارد نقض آزادی مطبوعات در طول مرزهای اطراف اروپا گزارش دهیم و از روزنامه‌نگارانی که هدف این اعمال قرار گرفته‌اند حمایت قانونی کنیم.»

تا کنون ۲۰ سازمان روزنامه‌نگاری در اروپا، شرکت‌های رسانه‌ای، کارشناسان رسانه‌ها و وکلای دادگستری در این مرکز عضو شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.