ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اتحادیه اروپا ۶۰ هزار پناهجو را تقسیم می‌کند

در پی مذاکرات پر تنش میان سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا سرانجام این اتحادیه تصمیم به تقسیم ۶۰ هزار پناهجو در کشورهای مختلف اروپا گرفت.

در پی مذاکرات پر تنش میان سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا سرانجام این اتحادیه تصمیم به تقسیم ۶۰ هزار پناهجو در کشورهای مختلف اروپا گرفت.

نشست تصمیم‌گیری اتحادیه اروپا در مورد تقسیم پناهجویان، یکی از پرتنش‌ترین نشست‌های سران اروپا بود.

این مذاکرات تا پاسی از پنج‌شنبه شب ۲۵ ژوئن / ۴ تيرماه ادامه داشت و یکی از پرتنش‌ترین نشست‌های سران اروپا بود.

بر اساس این تصمیم، تقسیم پناهجویان در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نه بر پایه پیشنهاد کمیسیون اروپا اجباری، که داوطلبانه خواهد بود، اما همه کشورها پذیرش پناهندگان را تقبل کرده‌اند.

در این میان مجارستان و بلغارستان مستثنی خواهند بود. به‌گفته دونالد توسک، رئیس شورای اروپا «این دو کشور در حال حاضر زیر فشار تعداد مهاجران هستند و بنابر این به عنوان استثنا در نظر گرفته شده‌اند.» بریتانیا نیز در این تصمیم‌گیری شرکت نکرد.

بر اساس تصمیم اتحادیه اروپا ابتدا ۴۰ هزار پناهجو که در حال حاضر در ایتالیا و یونان به‌سر می‌برند در بین کشورها تقسیم می‌شوند و سپس ۲۰ هزار پناهجوی دیگر که بیشتر آن‌ها را سوری‌ها تشکیل می‌دهند و در اردوگاه‌های پناهندگی کشورهای همسایه سوریه به‌سر می‌برند در کشورهای عضو اتحادیه اروپا تقسیم خواهند شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.