ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حملات هوایی جدید به رقه، دژ داعش

ائتلاف جهانی علیه داعش به رهبری آمریکا چندین حمله هوایی به مواضع «دولت اسلامی» (داعش) در رقه، دژ این گروه اسلامگرا در سوریه انجام داد و مناطق استراتژیک آن را متلاشی کرد.

ائتلاف جهانی علیه داعش به رهبری آمریکا چندین حمله هوایی به مواضع «دولت اسلامی» (داعش) در رقه، دژ این گروه اسلامگرا در سوریه انجام داد و مناطق استراتژیک آن را متلاشی کرد. در همین حال داعش نیز ویدئوی جدیدی از صحنه یک اعدام گروهی را منتشر کرد.

منابع نظامی آمریکا گفته‌اند در مجموع ۱۶ حمله هوایی موفق به مواضع داعش صورت گرفت که در طی آن تحرکات نیروهای این گروه به‌طور قابل توجهی محدود شد.

توماس گیلرن، سخنگوی ائتلاف جهانی گفت این عملیات بر مسیر عبور و مرور و حمل تجهیزات جنگجویان داعش متمرکز بود و سازه‌ها و مسیرهای حمل و نقل نیروهای آن متلاشی شدند.

این یکی از بزرگ‌ترین و هدفمندترین عملیاتی بود که تاکنون علیه نیروهای داعش صورت گرفته است.

از سوی دیگر داعش ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را در اینترنت منتشر کرده که در آن ادعا شده است صحنه اعدام گروگان‌های داعش در شهر تاریخی پالمیرا است.

در این ویدئو که روز شنبه ۴ ژوئيه / ۱۳ تير منتشر شده سالن تئاتر رومی نشان داده می‌شود که در آن تماشاگران شاهد اجرای حکم اعدام مردانی هستند که گفته می‌شود سربازان رژیم بشار اسد هستند.

داعش در ماه مه شهر پالمیرا را تسخیر کرد. ویرانه‌ای به همین نام در این شهر یکی از پرقدمت‌ترین منابع فرهنگی در خاورمیانه به‌شمار می‌رود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.