ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۱۲ سرنشین قایق ماهیگیری ایرانی توسط گارد ساحلی هندوستان

۱۲ سرنشین قایق ماهیگیری ایرانی توسط گارد ساحلی هندوستان بازداشت شدند.

۱۲ سرنشین قایق ماهیگیری ایرانی توسط گارد ساحلی هندوستان بازداشت شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس، گارد ساحلی ایالت کرالا هندوستان روز یک‌شنبه ۱۴ تیر/ پنج ژوئیه یک قایق ماهیگیری ایرانی را در سواحل جنوب غربی این کشور توقیف و ۱۲ سرنشین آن را بازداشت کرد.

پلیس ایالتی هندوستان اکنون در حال بازجویی از خدمه قایق و بازرسی آن است.

پلیس هندوستان گفته که روز جمعه مطلع شده که یک شناور مشکوک به حمل کالای قاچاق در آب‌های جنوبی هند در حرکت است. بنا بر گزارش منتشر شده هواپیماهای تجسسی بامداد روز یکشنبه توانسته‌اند این قایق را شناسایی و در نهایت آن را توقیف و سرنشینان آن را بازداشت کنند.

به گفته یک مقام پلیس ایالت کرالا، خدمه این قایق مشکوک به حمل کالای قاچاق و نقض قوانین امنیت ملی هندوستان هستند.

سخنگوی وزارت دفاع هند نیز توقیف یک قایق ایرانی را تأیید کرده است.

همچنین بنا بر گزارش خبرگزاری «پرس تراست» هندوستان، مأموران پلیس در این قایق یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای و یک کارت هویت پاکستانی کشف کرده‌اند. داشتن تلفن ماهواره‌ای در هندوستان غیرقانونی است.

روزنامه «هندو» نیز به نقل از یکی از بازرسان این پرونده گزارش داده است که داستانی که بازداشت‌شدگان تعریف کرده‌اند «به شدت شک‌بر‌انگیز» است. بنا بر نوشته این روزنامه با وجود آنکه بازداشت‌شدگان ادعا کرده‌اند ماهیگیر هستند، اما «هدف و ملیت اصلی این افراد هنوز شبهه‌برانگیز است».

بنابر گزارش‌های رسانه‌های هندی این قایق ماهیگیری ایرانی روز ۴ خردادماه / ۲۵ ماه مه بندر کلات در ایران را ترک کرده است. به نظر می‌رسد این گزارش‌ها به کلات‌، روستای بزرگی از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران اشاره دارد.

رسانه‌های داخلی و مقامات مسئول ایران تاکنون درباره این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.