ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شمر هستم، از اقلیت هوسباز و شهوتران

مهران خرد - اسم من شمر است، این اسم جدیدی است که حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم منتخب ولی فقیه برایم انتخاب فرموده‌اند.

اسم من شمر است، این اسم جدیدی است که حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم منتخب ولی فقیه برایم انتخاب فرموده اند. پیش از این اسامی دیگری هم داشته‌ام.

بزغاله و گوساله از معروف ترین اسامی من است گرچه برخی دوستان دیگر من را به عنوان میکروب، و حتی خس و خاشاک هم صدا زده اند، اما بزغاله و گوساله مبتکرانه تر و برای شنوندگان رساتر بوده. انتخاب اسم جدید برای من بستگی به شرایط سیاسی دارد اما با اینکه سعی می کنم در جریان اخبار باشم هنوز دلیل برخی از این نامگذاری ها را متوجه نشده ام. انتظار داشتم با توجه به اوضاع سیاسی کشور و دنیا اسامی دیگری داشته باشم اما به تشخیص حضرت آیت الله علم الهدی من شمر هستم با صفت هوسباز و شهوتران. تا حد زیادی شگفت زده ام که چطور وقتی در سی و چند سال اخیر با حضور معنوی مراجع و ائمه محترم جمعه اسلام در همه ارکان نظام جاری شده، من تا همین چند ماه قبل اجازه داشتم به کنسرت موسیقی رفته و با چند هزار نفر دیگر به صورت گروهی هوسبازی و شهوترانی کنم آنهم با اسم مستعار بزغاله نه اسم اصلی خودم یعنی شمر. اما این اقدامات بی شرمانه به تازگی کشف و در حال خنثی شدن است.

با توجه به فرمایشات حضرت آیت الله علم الهدی ناگزیر هستم که اعتراف کنم. بنابراین: اعلام می کنم که این اعترافات را در کمال صحت عقل و سلامت برای ثبت در تاریخ انجام می دهم، امیدوارم که عبرتی باشد برای دیگران تا همچون من با شنیدن کلام رحمانی و روحانی اسلام از زبان روحانیون گرانقدر و با بصیرتی چون حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس به خود بیایند و شهوترانی و هوسبازی را کنار بگذارند.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : تا همین چند وقت پیش درست زمانی که تعدادی از افراد ناشناس در حال جابجایی دکل های قراضه نفتی به مکزیک بودند من در غفلت و بی خبری نگران کودکان کار در خیابان های تهران بودم. تلاش می کردم برایشان سرپناه و لباس تهیه کنم شاید آینده بهتری داشته باشند. این در حالی بود که بعضی از دوستان هوسباز من برای حقوق زنان و حفظ محیط زیست کار می کردند. همان موقع هم متعجب بودم که چرا آیت الله به ما کمکی نمی کنند، اما وقتی که معلوم شد کارهای جابجایی دکل زیر نظر برادران عزیز ارزشی بوده و حرف های ما در قبال سکوت معنوی شما عین هوسبازی بوده، از خودم خجالت کشیدم.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : وقتی شما با سکوت روحانی خود دریافت و فروش نفت برای دور زدن تحریم توسط بسیجی گرانقدر بابک زنجانی را تایید می فرمودید، من و برخی شهوتران های دیگر وزیر دولت پاکدامن مورد تایید شما را مورد تردید قرار داده و در پاکدامنی اش شک کرده بودیم. چه دلیلی دارد ما که حاضریم برای یک کنسرت موسیقی ۷۰ هزار تومان پول بلیت بدهیم نگران چند صد میلیارد دلاری باشیم که در زمان دولت پاکدستان هزینه شده؟ اگر نیازی به اعتراض بود روحانیون بیداری همچون شما اعتراض می کردند.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : و اگر این اعداد چند ده هزار میلیاردی اختلاس ها درست بود، حضرتعالی بر اساس غیرت دینی فریاد می زدید. نفهمیدم حالا می فهمم که بی دلیل نبود شما قبلا من را بزغاله نامیدید. آخر چقدر باید بزغاله بود که نفهمید اگر آنچه دیگران اختلاس می نامند واقعا اختلاس بود شما سکوت روحانی خود را می شکستید و اعتراض می کردید.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که: به جای دلواپسی برای امورات مهمی چون انرژی هسته ای خودم را گرفتار تبلیغات مذموم برای رفع مشکلات کارگران و معلمین و دانشجویان و جوانان بیکار و اعتیاد و . . . نمودم. اگر دچار میکروب بی بصیرتی نشده بودم که در تبعیت از شما یک دلواپس واقعی می شدم نه اینکه به شکلی بیمارگونه توقع حفظ محیط زیست و کم آبی و پیشرفت علمی و اقتصادی را داشته باشم.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : وقتی عزیزانی چون قاضی ارزشی سعید مرتضوی در حال تلاش برای حفظ ولایت فقیه بود، من همچون یک گوساله نادان با افرادی که نگرانی از بی قانونی و دست درازی به بیت المال را بهانه کرده اند همراه شده، و وی را به خاطر بستن چند روزنامه قلم به مزد، مرگ چند نفر بیمار مننژیت گرفته، فروش چند سوال کنکور، دریافت تعدادی چک که خواندن اعدادش از گوساله ها بر نمی آید، و یا چند فقره اتهام میلیاردی معمولی دیگر مورد عتاب قرار دادم.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : شهوترانی و هوسبازی چنان چشمانم را کور کرده بود که مرتب می پرسیدم چرا فرزندان برادران عزیز مداح ماشین های چند صد میلیونی سوار می شوند، وقتی واردات خودروی لوکس را عزیزان بنیاد شهید انجام می دهند این سوالات بی معنی است. از خودم شرمنده ام که هوس های کم مقدار من چنان کورم کرده بود که به جای کار و تلاش و تحصیل علوم ارزشمند مدام بابت اینکه آقا زاده های۲۰ ساله مشاور وزیر و رئیس و مدیر شده اند گله کردم و از فرار مغزها گفتم و حتی تیراندازی هشدارگونه مداح عزیز اهل بیت هم من را به خود نیاورد؛ و شما همچنان با اخلاق بزرگوارانه خود سکوت کرده بودید.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : نفهمیدم به عنوان خس و خاشاک حق ندارم در امور روحانی دخالت کنم و بابت سکوت در برابر تجاوز گروهی به دخترک دستفروش، تن فروش شدن دخترکان ایران اسلامی، گسترش اعتیاد، افزایش نجومی آمار طلاق، نخستین تخلف چند هزار نفری در کسب بورسیه دانشگاهی در تاریخ آموزش عالی، . . . از شما پاسخ بطلبم. درست است که اینها ربطی به روحانیت و اسلام ندارد و شما فقط مسئول بردن ما به بهشت هستید، حتی با پس گردنی.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : ساحت قدسی شما را با تصور اینکه در مقابل رواج دروغ و تهمت و دزدی و خیانت و فساد و اعتیاد مسئول هستید، ملوث کردم. واقعا نمی دانم چرا وقتی که برادر ارزشی کردان چندین سال با مدرک دیپلم در منصب دکتر و استاد دانشگاه تا وزارت رسید، یا وقتی برادر دور از وطن خاوری در حال خدمت به اختلاس کنندگان بود من آرزوی دیدن چهره روحانی شما را در صف معترضین داشتم.  هنوز هم غالبا در مورد اینکه انجام وظیفه علنی شما از سال ۹۲ آن هم در برخی امور خاص شروع شده دچار خطا می شوم.

حضرت آیت الله علم الهدی معذرت می خواهم که : از جنابعالی و روحانیون بزرگواری چون جنتی، یزدی، مصباح یزدی، اژه ای، مکارم شیرازی، سبحانی، طائب، سعیدی، . . . در مورد به فنا رفتن دین و دنیای مردم در ام القرای اسلام و تشیع پرسیده ام. من به عنوان یک بزغاله که فهمی در حد یک گوساله دارد و از خس و خاشاک کمتر است، باید می دانستم که دلواپسی رفع احتمالی تحریم از سر مردم، مشغله ممنوع التصویر کردن یک آخوند متخلف، گرفتاری بدنام ساختن امثال شیخ اکبر بی بصیرت، و حفظ ساحت قدسی ورزشگاه ها از ورود زنان ضعیفه نیم بها، و جلوگیری از هوسبازی و شهوترانی امثال من از رفتن به کنسرت آنقدر اهمیت دارد که همه ظرفیت مجاهدت روز و شب شما را پر کند. این نادانی و بی توجهی من اگر بیشتر از جنایت شمر در حق امام حسین نباشد، کمتر نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    با تشکر از جناب : مهران خرد اینها آیت الله نیستند ، بلکه آیت الشیطانند . واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند گوییا باور نمی‌دارند روز داوری کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند یا رب این نودولتان را با خر خودشان نشان کاین همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند ای گدای خانقه برجه که در دیر مغان می‌دهند آبی که دل‌ها را توانگر می‌کنند حسن بی‌پایان او چندان که عاشق می‌کشد زمره دیگر به عشق از غیب سر بر می‌کنند بر در میخانه عشق ای ملک تسبیح گوی کاندر آن جا طینت آدم مخمر می‌کنند صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت قدسیان گویی که شعر حافظ از بر می‌کنند مرگ بر جمهوری ننگین اسلامی و اسلام ناب محمد کذاب مرگ بر ولی امر دزدان جهان و دیگر مفسدان حاکم بر ایران و فسیلهای مذهبی مانند علم الهدی و مصباح و جنتی و دیگر شیطان پرستان وطن فروش