ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بابک زنجانی به سقوط تيم فوتبال راه‌‌آهن اعتراض کرد

بابک زنجانی از زندان اوين نامه‌ای به دادستان تهران ارسال کرده و در آن به تصميم فدراسيون فوتبال در مورد انتقال تيم فوتبال راه‌آهن از ليگ برتر به دسته يک اعتراض کرده است.

بابک زنجانی از زندان اوين نامه‌ای به دادستان تهران ارسال کرده و در آن به تصميم فدراسيون فوتبال در مورد انتقال تيم فوتبال راه‌آهن از ليگ برتر به دسته يک اعتراض کرده است.

بابک زنجانی: هرکس بايد پاسخگوی تخلف خود باشد، مگر اين جبهه جنگ است که برای همه تنبيه اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کميته استيناف فدراسيون فوتبال، تيم فوتبال راه‌آهن را به دليل اينکه يکی از بازيکنان آن بدون اجازه از باشگاه قبلی در اين باشگاه فعاليت کرده، از ليگ برتر به دسته يک منتقل کرده و به جای آن تيم فوتبال پيکان را به ليگ برتر انتقال داده است.

بابک زنجانی که سهامدار باشگاه راه‌آهن است، در نامه‌ای نوشته که به خاطر يک «بازيکن خاطی» که فدراسيون فوتبال و باشگاه را «فريب داده»، نمی‌توان حق و حقوق صاحبان سهام باشگاه را از بين برد.

به گفته او «هرکس بايد پاسخگوی تخلف خود باشد، مگر اين جبهه جنگ است که برای همه تنبيه اجرا می‌کنند.»

کميته استيناف فدراسيون فوتبال به دليل اينکه مارتين کايونگو موتومبا به طور غيرقانونی در راه آهن بازی کرده، نتيجه مسابقات باشگاه راه‌آهن در مقابل تيم‌های پرسپوليس تهران، نفت مسجد سليمان، پيکان تهران، استقلال خوزستان و سايپا البرز را سه بر صفر به نفع اين باشگاه‌ها اعلام کرده که اين نتايج باعث سقوط تيم راه‌آهن شده است.

مارتين کايونگو موتومبا نيز به شش جلسه محروميت از «فعاليت فوتبالی» و پرداخت ۱۵۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شده است.

زنجانی گفته: «کميته استيناف بايد بداند اگر فکر می‌کند صاحب سهام در زندان است و دستش کوتاه است و بتواند با همدستی با يک باشگاه سقوط کرده چون پيکان، اتفاقاتی را رقم بزند، کاملاً در اشتباه است.»

بابک زنجانی به اتهام پرداخت نکردن بدهی هشت هزار و ۶۰۰ ميليارد تومانی خود به وزارت نفت، دی‌ماه سال ۱۳۹۲بازداشت شد.

او می‌گويد که «همه» دنبال «ضايع کردن حق و زندگی‌اش» هستند و «هرکس از هرجا می‌تواند به مجموعه‌اش آسيب می‌رساند و پاسخگويی هم وجود ندارد.»

بابک زنجانی خواهان پيگيری اين موضوع از سوی دادستان تهران شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    تا دیدند چند نماینده مجلس با شک و شبه در محل نگه داری این تحفه نطنز ، پرسش کرده و درخواست ملاقات با او را دارند ، این سناریو مسخره را سر هم کرده تا مثلآ بگویند او واقعآ در زندان است . این هم برگ ننگین دیگری از جمهوری اسلامیک به رهبری ولی امر دزدان جهان .

  • حمید

    جناب دزد سر گردنه از اینکه همدستهایش در حاکمیت دارند ارزش سهام ایشان را در باشگاه فوتبال پایین میاو‌رند صدایش در آمده! شاد باشید