ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سرانجام اختلاف نمايندگان فارس و دولت: افشانی استاندار شد

انتصاب محمد علی افشانی معاون عمرانی وزير آموزش و پرورش در دولت اصلاحات، در سمت استانداری فارس، اعتراض‌های بسیاری را از سوی نمایندگان فارس در پی داشت.

محمدعلی افشانی با تأييد هیأت دولت استاندار فارس شد.

هيأت دولت در جلسه پنجشنبه ۲۴ تيرماه که به رياست حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ايران برگزار شد، محمدرضا افشانی را به عنوان استاندار فارس تعيين کرد.

در اين جلسه حسن روحانی گفت: «ما همواره با خشونت و افراط مخالف بوده و در برابر آن می‌ايستيم و بهای آن را نيز پرداخت می‌کنيم.»

سه روز پيش ۱۸ نماينده مجلس شورای اسلامی ايران از استان فارس در اعتراض به انتصاب استاندار جديد فارس استعفا داده و جلسه علنی مجلس را ترک کردند.

اين استعفای نمادين در اعتراض به انتصاب محمد علی افشانی، معاون عمرانی وزير آموزش و پرورش در دولت اصلاحات، در سمت استانداری فارس توسط وزير کشور صورت گرفته بود. نمايندگان مستعفی از جبهه متحد اصولگرايان بودند.

افشانی اهل استان کهکيلويه و بوير احمد است و علاوه بر معاونت وزير آموزش و پرورش در دولت اصلاحات، سمت معاونت عمرانی اسبق استانداری خوزستان را در کارنامه خود دارد. او در هشتم خردادماه سال ۸۴ نشان دولتی «درجه دوم سازندگی‌» از محمد خاتمی، رئيس جمهوری وقت، دريافت کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند ایرانی

    به نظر می رسد که افراطیون نگران باخت در انتخابات مجلس هستند و از حالا دولت را تحت فشار قرار می دهند تا بتوانند نیروهای خود را در استانداری و فرمانداریها گنجانده و به تقلبات خود ادامه بدهند.