ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چهار تفنگدار دریایی آمریکا در ایالت تنسی کشته شدند

مقامات رسمی می‌گویند، فرد ضارب محمد یوسف عبدالعزیز، ۲۴ سال داشته و اهل کویت بوده است.

بر اثر تیر اندازی در دو پایگاه نیروی دریایی آمریکا در شهر چاتانوگا در ایالت تنسی چهار تفنگدار دریایی این کشور کشته شدند.

مقامات رسمی می‌گویند، فرد ضارب محمد یوسف عبدالعزیز، ۲۴ سال داشته و اهل کویت بوده است.

به گزارش شاهدان عینی و رسانه‌های ایالت تنسی، فرد ضارب ابتدا به مرکز استخدام ارتش آتش گشود و بعد با خودروی فورد خود و در حال تعقیب و گریز با پلیس به سوی مرکز نظامی دوم، پایگاه نیروی دریایی رفت. فرد ضارب پس از تیراندازی در این مرکز با گلوله پلیس کشته شد.

پلیس آمریکا تنها جرم ضارب پیش از این اقدام را رانندگی در حال مستی عنوان کرد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد فرد ضارب به تنهایی اقدام کرده است. اوباما وعده داد که تحقیقات این پرونده«کامل و به موقع» انجام خواهد شد.

به گزارش پلیس آمریکا ،هیچ نشانه‌ای از حضور فرد ضارب دیگری در این تیراندازی دیده نمی‌شود. پلیس فدرال آمریکا نیز گفته است: «در حال حاضر درباره انگیزه‌های این حمله نمی‌توان گمانه‌زنی کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    محمد تروریست، فلسطینی متولد کویت است و کویت فلسطینی ها را از کشور بیرون کرد. پدر محمد و محمد از حامیان حماس، در لیست افراد خطرناک برای امنیت آمریکا بودند. خانواده محمد از مسلمانان متعصب بوده و پلیس آمریکا صحبتی از مستی محمد فلسطینی نکرده و این یک دروغ محض است. اقدام محمد تروریستی اعلام شده و انگیزه همان است که مسلمانان در سوریه، عراق و سراسر جهان انجام میدهند. تصور کنید اگر یک آمریکائی انگلوساکسون محمد وخانواده تروریست پرور وی را میکشت چه جنجال جهانی بر پا میشد ولی چون این هیولا مسلمان است چند خطی آنهم با دروغ کافی است.