ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای ضد حوثی کنترل کامل عدن را در دست گرفتند

يروهای تحت حمايت عربستان و شبه‌نظاميان محلی در اطراف شهر استراتژيک عدن به منظور دستگيری باقيمانده نيروهای حوثی ايست‌های بازرسی برپا کرده‌اند.

مقام‌های نظامی يمن می‌گويند نيروهای تحت حمايت عربستان و شبه‌نظاميان محلی وفادار به رئيس‌جمهوری فراری يمن، عبدربه منصور هادی، کنترل کامل بندر عدن در جنوب يمن را در دست دارند.

به گزارش آسوشیتد پرس، مقام‌های يمنی پنجشنبه ۲۳ژوئيه/اول مرداد پس از دفع آخرين حملات نيروهای شبه‌نظامی حوثی به کاخ رياست جمهوری در عدن اين خبر را اعلام کردند.

اين مقام‌ها گفتند که در اطراف شهر استراتژيک عدن به منظور دستگيری باقيمانده نيروهای حوثی ايست‌های بازرسی برپا کرده‌اند.

هفته گذشته نیز خالد بحاح، معاون رئيس‌جمهوری در تبعيد يمن، ۱۷ ژوئيه در بيانيه‌ای در رياض پايتخت عربستان اعلام کرد که بندر عدن در جنوب يمن از کنترل شبه‌نظاميان حوثی آزاد شده و اکنون تحت کنترل نيروهای حامی عربستان است.

در پی پيشروی اخير شبه نظاميان محلی و نيروهای وفادار به عبدربه منصور هادی که با کمک جنگنده‌های عربستان و امارات صورت گرفت، بسياری از وزرا و مقامات ارشد امنيتی دولت در تبعيد يمن به عدن بازگشتند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اين افراد خواهان احيای مجدد دولت در تبعيد يمن در عدن هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.