ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نرگس محمدی بر خلاف نظر پزشکان به اوين بازگردانده شد

نرگس محمدی پس از هشت ساعت که دچار فلج عضلانی شده بود به بيمارستان طالقانی منتقل شد اما مقام‌های مسئول قوه قضاييه دو ساعت پيش از انجام ملاقات هفتگی او را به زندان منتقل کردند.

نرگس محمدی، نائب رئيس کانون مدافعان حقوق بشر، در حالی که به دليل فلج عضلانی به بيمارستان طالقانی منتقل شده بود، يکشنبه ۱۱ مرداد علی رغم  نظر پزشکان به زندان اوين بازگردانده شد.

سايت کانون مدافعان حقوق بشر گزارش داد که نرگس محمدی در ساعت‌های پايانی شنبه ۱۰ مرداد پس از هشت ساعت که دچار فلج عضلانی شده بود به بيمارستان طالقانی منتقل شد اما با آن که پزشکان اين بيمارستان اعلام کردند که او بايد تحت نظر پزشک متخصص قرار گيرد، مقام‌های مسئول قوه قضاييه دو ساعت پيش از انجام ملاقات هفتگی او را به زندان منتقل کردند.

اين فعال حقوق بشر ششم مرداد به دليل تشديد بيماری با موافقت دادستانی تهران از پزشک متخصص وقت معاينه داشت اما مقام‌های مسئول قوه قضاييه مانع شدند.

نرگس محمدی، به دو بيماری سخت «آمبولی ريه» و «فلج عضلانی» مبتلا است که در شرايط دشوار زندان اين بيماری‌ها شدت يافته‌اند.

تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی سهل انگاری مقام‌های مسئول را عمدی می‌داند و می‌گويد که آن‌ها پرونده بيماری همسرش را به شکل «انحصاری» در اختيار دارند و از شرايط وخيم او باخبر هستند.

اين فعال حقوق بشر در حالی که بر اساس نظر پزشکان متخصص در سال ۱۳۹۱ برای ادامه درمان موقتاً آزاد شده بود، با وجود ناتمام ماندن مراحل درمان با حکم دادستانی تهران در سال ۹۴ بازداشت و به زندان اوين منتقل شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.