ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مشارکت کودکان تبریزی در جمع‌آوری زباله

سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز میزبان بیش از ۲۰۰ کودک از مهدکودک‌های شهر تبریز بود. این مراسم با هدف همراه کردن کودکان در جمع‌آوری زباله برگزار شده است.

سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز میزبان بیش از ۲۰۰ کودک از مهدکودک‌های شهر تبریز بود. این مراسم با هدف همراه کردن کودکان در جمع‌آوری زباله برگزار شده است و در مورد اهمیت زمینی پاک و بدون زباله جهت زندگی سالم و آینده‌ای محافظت شده توضیحاتی داده شد.

در این برنامه کودکان تبریزی همراه با والدین خود از نزدیک با راه‌کارهای جمع‌آوری و تفکیک زباله آشنا شدند. آن‌ها در مورد چگونگی چرخه ماندگاری و بازگشت انواع مختلف زباله به طبیعت آموزش دیدند.

سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز در این برنامه با توزیع اقلام مختلفی مثل دست‌کش، کیسه زباله، بسته‌های فرهنگی و آموزشی، ماسک و ... در کنار کودکان تبریزی بود.

براساس آمار سال‌های گذشته در کلان‌شهر تبریز روزانه یک هزار و ۲۰۰ تن زباله تولید می شد که این آمار در طول ماه‌های گذشته به ۹ هزار و ۵۰۰ تن کاهش یافته است.

برگرفته از تارنمای شهرداری کلانشهر تبریز

عکس: بهرام تندران

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.