ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«پنج بسیجی» کامیاران در درگیری با پژاک کشته شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از کشته شدن پنج عضو بسیج در منطقه شاهو کامیاران در درگیری با نیروهای پژاک خبر داد. پژاک می‌گوید افراد بیشتری کشته شده‌اند.

سرهنگ ابراهیم حسینی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از کشته شدن پنج عضو بسیج در منطقه شاهو کامیاران در درگیری با نیروهای حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) خبر داد. پژاک می‌گوید افراد بیشتری کشته شده‌اند.

نیروهای حزب حیات آزاد کردستان (پژاک)

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ابراهیم حسینی گفت این درگیری شامگاه سه‌شنبه ۲۰ مرداد / ۱۱ اوت روی داده و در طی آن پنج تن از بسیجیان به نام‌های پیمان ویسی، زانیار صحرایی، غلام رحمانی، میلاد درخشان و آرش نصیری کشته شده‌اند.

هر پنج بسیجی از افراد بومی کامیاران بودند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: «پژاک با این اقدام کور، انتقام از دست دادن مقر اصلی خود در مرز را از نیروهای بسیجی گرفت.»

به‌گفته حسینی، مقر پژاک در نوار مرزی شمال غرب ایران قرار داشت و به‌رغم چند بار هشدار برای تخلیه آن، پژاک اقدامی نکرد که در نهایت طی عملیاتی این مقر به تصرف نیروهای جمهوری اسلامی در آمد.

سایت «فرات‌نیوز» نزدیک به حزب حیات کردستان (پژاک) نیز از این درگیری‌ها خبر داده و به‌نقل از «یک منبع آگاه» نوشته است در این درگیری نیروی سپاه پاسداران ۷۰ نفره  بوده و تعداد زیادی از آن‌ها کشته شده‌اند.

همچنین گفته شده که دولت ایران و رسانه‌های دولتی آمار واقعی کشته‌شدگان را اعلام نمی‌کنند. به‌گفته این منبع، آمار واقعی کشته‌شدگان بیش از این‌هاست و در میان آن‌ها افراد غیرکامیارانی نیز وجود دارند.

اجساد پنج بسیجی کشته‌شده عصر امروز چهارشنبه ۲۱ مرداد / ۱۲ اوت در کامیاران تشییع شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mansour

    برادران و خواهران کرد ما باید توجه داشته باشند که نه عرب و نه ترک ،بلکه فقط ایرانیان هستند که کردها را هموطن خود میدانند.لذا ایجاد درگیری بتوسط مزدوران صهونیسم با پاسداران و ارتش ایران جز همراهی با استعمار گران چیزی نیست و نتیجه ای جز تضعیف مواضع استقلال طلبان کردها  از زیر یوق ترک و عرب ندارد. کردها باید از اقدامات ایرانی ستیزی و شیعه ستیزی مبارزان نادان حماس (پشت کردن به حامی اصلی خود،دولت  و مردم ایران)درس بگیرند و بازیچه سیاست های استعمارگران نشوند! حامیان پ ک ک نباید فراموش کنند که رهبر آنان(عبدوللّه اوجلان)با همکاری یهودیان صهیونیست (موساد)دستگیر و به ترکیه انتقال داده شده است.لذا اعمال تروریستی مزدوران موساد(گروهک پژاک)جز ضرر برای کردها چیزی پیامدی ندارد.احتمالأ حمله به اتوبوس و کامیون ایرانی نیز کار این مزدوران (پژاک) است که جهت تحریک ایرانیان علیه کردها صورت گرفته و منظور اصلی این است که حمایت از سرکوب کردها بتوسط ترکها بوقوع بپیوندد و دولت و مردم ایران نسبت به سیاست های فاشیستی اردوغان اعتراضی نکنند و از برادران و خواهران کد خود حمات ننمایند. حمله عرب*** وهابی- تکفیری-سلفی به کوبانی ،انزجار مردم ایران را نسبت به کشتار برادران کردمان بخوبی نشان داد و ورود پاسداران و بسیجیان به این جنگ و دفاع آنان از هموطنان کردمان ،پیوند مستحکم و ناگسستنی  اقوام ایرانی را  در مقابل هجوم اجنبی  ثابت کرده است.لذا هرگونه حمله به مرزبانان و پاسداران ایرانی خیانت به اقوام ایرانی و مخصوصأ قوم دلیر و وطن پرست کرد است .لذا  پ ک ک و پاسداران باید متحدأ علیه  این تروریست های مزدور، استعمارگران و صهیونیسم بجنگند! 

  • mansour

    پژاک همان عده از کمونیست های داعشی و دست پرورده رژیم صهیونیستی است. این گروه مزدور و پیشمرگه  یهودا و پیشمگه بنیامین نتانیاهوی فاشیست  هر زمان که پیوند دوستی میان قوم کرد با دیگر اقوام ایرانی  بیشتر و بهتر میشود،اقدام به نمایش حرامزادگی خود و تفرقه افکنی میان کردها و خواهران و برادران ایرانی شان میکنند.مرگ بر رهبران این گروه داعشی فاشیست ! پاینده ایران و پیروز باد مبارزات خواهران وبرادران کردمان ! مرگ بر  عثمانیسم ، وهابیسم و صهیونیسم! به امید استقرار دمکراسی در همه کشورها !