ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرکت گروهی از ایرانیان مقیم هلند در کمپین «حمایت از صلح برای ایران»

جمعی از ایرانیان مقیم هلند همزمان با سایر نقاط جهان با شرکت در کمپین «حمایت از صلح برای ایران» در شهر آمستردام، حمایت خود از توافق هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۵+۱ را اعلام کردند.

جمعی از ایرانیان مقیم هلند شنبه ۱۵اوت / ۲۴ مردادماه، هم‌زمان با سایر نقاط جهان با شرکت در کمپین «حمایت از صلح برای ایران» در شهر آمستردام، حمایت خود از توافق هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۵+۱ را اعلام کردند. به گفته شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این کمپین، تمام فعالیت آنان به‌طور داوطلبانه صورت گرفته است.
برگزارکنندگان این کمپین هدف از گردهمایی روز شنبه را بالا بردن صدایشان در حمایت از صلح بین ایران و جهان و همچنین در مخالفت با جنگ اعلام کردند. به گفته این گروه آنان قصد دارند تا با این تجمع‌ها در سرتاسر دنیا «صدایشان را به گوش رسانه‌ها و افکار عمومی آمریکا و دنیا برسانند و نگذارند جنگ‌طلبان، نهال نورس صلح را بشکنند.»

بخش عمده فعالیت این کمپین بین‌المللی از طریق شبکه‌های اجتماعی سازماندهی‌شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این کمپین صلح است یا کمپین حمایت از حکومت نامشروع ولی وقیه ؟ گوئی فقط غربیها میخواهند با ایران بجنگند و اراذل و اوباش تندرو حکومتی هیچ در گیری و کشمکشی با آمریکا ندارند !

  • nader

    اینها چرا نمیایند در حکومت اسلامی زندگی کنند تا معنی اسید پاشی و تحقیر و چماق را بچشند؟

  • hasani

    پس میلیاردها هزینه و لشکر کشی شما در عراق و سوریه و لبنان و بحرین و غزه و یمن و....چه است ؟ صدور صلح ؟ یا جنگ و ترور؟ 

  • hasani

    خوشحالی برای دلارهای آزادشده علی اکبر ولایتی، مشاور عالی خامنه ای در امور بین‌الملل امروز گفته: با تفاهم هسته‌ای توان بیشتری برای همراهی و پشتیبانی از دوستان خود در منطقه خواهیم داشت !

  • Behrouz

    صد در صد خود جوش و بی شیله و پیله . و از این لشگر میلیونی ایرانی خبرنگار، روزنامه نگار، تحلیل گر، فعال سیاسی،.........که استاد تحقیق ، بررسی و تفسیر مسائل جهانی هستند ( که چقدر ما فرهنگ داریم و غربیها بی فرهنگ، بد، نژاد پرست و اسلام هراس بوده و این ما هستیم که اقتصاد غرب را نجات داده ایم) کسی نبوده که بنویسد این ماجرای «حمایت از صلح برای ایران» از کجا شروع و رهبری میشود.

  • farid

    چه صلحی ! حکومت اسلامی یک ملت را در زنجیر کرده  و دست و پا قطع میکند  و شلاق میزند و  اعدام  و تیرباران میکند و اسید میپاشد و اموال مردمش را غارت میکند و هزارها میلیارد دلار صرف لشکر کشی به سایر کشورها  و صدور ترور و جنگ درمنطقه میکند... اینها  شاکر حفظ حکومت اسلامی برای ادامه فجایع هستند!

  • faryad

    حمایت از قرارداد محرمانه ؟! برنامه کاری با آژانس درباره PMD تنها تفاهم محرمانه شکل گرفته در حاشیه مذاکرات ایران و 1+5 نیست و حداقل یک تفاهم محرمانه دیگر نیز وجود دارد. طی هفته های گذشته، در محافل داخل و خارج از ایران، این موضوع مکررا مطرح شده است که میان ایران و آژانس یک تفاهم محرمانه درباره نحوه حل و فصل PMD در ماه های آینده وجود دارد. هم ایران و هم آژانس از علنی کردن این تفاهم خودداری کرده اند!!