ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گروهی از نمایندگان مجلس: وزارت دفاع توان تسلیحاتی فلسطینی‌ها را بالا ببرد

جمعی از نمایندگان مجلس ایران در نامه‌ای به حسن روحانی، از او خواستند با ادامه سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و وزارت خارجه ایران زیر نظر او گروه‌های فلسطینی را مسلح کنند.

جمعی از نمایندگان مجلس ایران در نامه‌ای به حسن روحانی، از او خواستند با ادامه سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و وزارت خارجه ایران زیر نظر او گروه‌های فلسطینی را مسلح کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این نامه در جلسه علنی امروز سه‌شنبه ۲۷ مرداد / ۱۸ اوت مجلس به امضای بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان رسیده و امضای آن ادامه دارد.

این نمایندگان در نامه خود به روحانی از سخنان او در حمایت از آن‌چه در جمهوری اسلامی «جریان مقاومت در منطقه» خوانده می‌شود حمایت کرده و همچنین نظر آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر این‌که کرانه باختری رود اردن باید مسلح شود را یادآوری کرده‌اند.

آن‌ها همچنین تأکید روز گذشته علی خامنه‌ای مبنی بر این‌که «هر کسی اسرائیل را بکوبد مورد حمایت ما قرار می‌گیرد» را برجسته کرده و گفته‌اند وزارت دفاع و وزارت امور خارجه ایران «زیر نظر مستقیم» حسن روحانی تلاش کنند تا در آینده فلسطینی‌ها در خاورمیانه بتوانند همچون غزه «عمق راهبردی» اسرائیل را هدف «موشک‌های ویران‌کننده» خود قرار دهند.

رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته، دوشنبه ۲۶ مرداد، بر مواضع سرسختانه خود علیه آمریکا تأکید کرد. او گفت ایالات متحده قصد دارد با توافق هسته‌ای در ایران و خاورمیانه نفوذ کند اما جمهوری اسلامی «با همه توان» مانع از آن خواهد شد.

خامنه‌ای همچنین گفت ایران مانع از تجزیه سوریه و عراق خواهد شد و «از هر کسی که با اسرائیل مبارزه کند» و این کشور را «بکوبد»، «همه‌جور حمایتی» که برای آن ممکن باشد انجام خواهد داد.

حسن روحانی نیز در تیرماه سال جاری در دیدار مسئولان نظام و رهبر جمهوری اسلامی گفت حکومت ایران به سیاست‌های منطقه‌ای خود همچنان ادامه خواهد داد. او در همین ماه در یکی از نشست‌های دولت نیز بر ادامه حمایت از نیروهای فلسطینی تأکید کرد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس ایران، درباره نامه گروهی از نمایندگان به حسن روحانی به «فارس» گفته است: «با این اقدام و حمایت از مقاومت شبهه‌آفرینی‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی و همچنین اوباما مبنی بر این‌که با توافق وین، اسرائیل امنیت بیشتری خواهد یافت و این توافق به نفع اسرائیل است گرفته می‌شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    ای خائنان حاکم بر ایران که استبداد سیاهتان ایران را رو به سقوط برده و میبرد! این پولها که از دهان مردم ایران در میاورید و در جیب دوستان زورپرستتان در خارج می‌ریزید! هیچ میدانید در ایران صنایع خوابیده! و جوانان بیکار هستند! هیچ میدانید صنعت نفت و گاز سالها است بازسازی نشده و تولیدات هدر میروند! و قطر سهم ایران را میبرد و می‌خورد؟ آیا میدانید عدم سیاست محیط زیست شما باعث نابودی طبیعت در ایران شده و باید سریع آنرا ترمیم کرد؟ امید که ملت ایران به توان خویش برای تغییر باور کند و خود را زبون و ناتوان نبیند و تواناییرا در جناحهای نظام یا در قدرتهای خارجی نبیند که آن تواناییها زبونی ملت هستند! باشد که ملت ایران در عشق به ایران و برای نجات آن دست در دست هم توانایی تغییر شود و این استبداد و جناحهای گوناگون آنرا و وابستگان به قدرتهای خارجی را از دخالت در تعیین سرنوشت ایران دور سازد و تنها قدرت تعیین سرنوشت کشور خود بعد از ۱۵۰ سال مبارزه گردد! شاد باشید. حمید