ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در یک پارتی شبانه

یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در پارتی شبانه شرکت کرده بود دستگیر شده و همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد.

یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال ایران که در پارتی شبانه شرکت کرده بود دستگیر شده و همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد. دو هم‌تیمی او که موفق به فرار شدند، تحت پیگرد پلیس هستند.

عکس از آرشیو

خبرگزاری مهر امروز، سه‌شبنه ۲۷ مرداد / ۱۸ اوت گزارش داد، این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در یکی دو سال گذشته مورد توجه اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتری قرار گرفته بود به همراه دو هم‌تیمی خود در یک پارتی شبانه در یکی از محله‌های معروف شهر خود شرکت کردند.

«مهر» بدون آن‌که از این بازیکن و شهر او نامی ببرد نوشته، او «در حالتی نامتعادل» دستگیر شده است.

بنا به این گزارش تلاش‌های خانواده این بازیکن و مسئولان باشگاه‌اش برای آزادی او بدون نتیجه مانده و او همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد.

همچنین پلیس اعلام کرده است که دو بازیکن دیگری که فرار کرده بودند باید خود را هر چه سریع‌تر معرفی کنند در غیر این‌صورت پلیس آن‌ها را در منزل یا بر سر تمرین دستگیر خواهد کرد.

یکی از دو بازیکنی که گریخته‌، سابقه حضور در یکی از تیم‌های پرطرفدار تهران را دارد اما بازیکن متواری دیگر «غیرایرانی» است.

«مهر» از این دو بازیکن فوتبال نیز نامی نبرده است.

هنگام برگزاری جشن‌ها و پارتی‌ها در ایران همواره این خطر وجود دارد که مأموران امنیتی، پلیس یا بسیج سربرسند و افراد را دستگیر کنند. در این میان گاهی خبر دستگیری بازیکنان فوتبال یا هنرمندان معروف نیز از رسانه‌های داخلی شنیده می‌شود.

۲۱ مردادماه سال ۹۰ خورشیدی علیرضا واحدی نیکبخت، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز در یک پارتی شبانه دستگیر و به زندان اوین منتقل شد.

واحدی نیکبخت مدت‌ها از حضور در میدان‌های فوتبال محروم بود تا این‌که پس از عذرخواهی توانست به دنیای فوتبال بازگردد اما با نیمکت‌نشینی در تیم‌های نیمه‌ جدولی لیگ فوتبال به‌لحاظ ورزشی افول کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    خداییش عجب مملکتی داریم! حضور در مهمانی خصوصی هم جرم است! حضرات به محتویات خشتک مردم هم کار دارند.